شمانیوز
شما نیوز

سپهر حیدری | آرام جوینده | زن سپهر حیدری | سپهر حیدری و همسرش

چکمه‌های خاص و چرم زن سپهر حیدری

سپهر حیدری دوستی نزدیکی با رضا بهرام دارد.

چکمه‌های خاص و چرم زن سپهر حیدری

به گزارش گل کوچیک، سپهر حیدری یکی از دوستان رضا بهرام است. امروز سالروز تولد رضا بهرام خواننده کشورمان دوست سپهر حیدری است. زن سپهر حیدری آرام جوینده نام دارد و بسیار جنجالی است. همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد رضا بهرام با همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد.

همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد. همسر سپهر حیدری فیلم های بسیاری را در فضای مجازی منتشر می کند. همسر سپهر حیدری اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده نمایی از برج فوق لوکسی که در آن زندگی می کنند و استخر آن را نمایش داد.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن مشهور فوتبال (سابق) تیم پرسپولیس به دلیل نمایش هایی که از زندگی لاکچری شان در دبی دارد حاشیه های زیادی را ایجاد کرده که یکی از خفن ترین آن جشن تولد لاکچری در قایق لاکچری تفریحی بود که سر و صداهای زیادی به پا کرد.

استایل مدلینگ همسر سپهر حیدری / آرام جوینده دوباره حاشیه ساز شد15

همسر سپهر حیدری کیست؟

همسر سپهر حیدری به دلیل اینکه به تازگی شاخ اینستاگرام شده و تا قبل از آن چهره مشهوری نبوده است اطلاعات زیادی در دسترس ندارد و فقط یک سری مطالب تایید نشده درباره شغل های سابق او و همچنین فعالیت های ورزشی او مطرح می شود. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

فیگور غیرورزشی زن سپهر حیدری در زمین تنیس

تصویر لاکچری از تفریح زن سپهر حیدری را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید.

همسر سپهر حیدری دست کمی از ستاره معصومی ندارد. همسر سپهر حیدری یکی از اولین همسران افراد مشهور بود که به نوعی تبدیل به شاخ مجازی شد. همسر سپهر حیدری قهرمان سابق تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد.

فیگور غیرورزشی زن سپهر حیدری در زمین تنیس | تیپ کشاورزی آرام جوینده4

زندگی لاکچری زن سپهر حیدری

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده نمایی از برج فوق لوکسی که در آن زندگی می کنند و استخر آن را نمایش داد

فیگور غیرورزشی زن سپهر حیدری در زمین تنیس | تیپ کشاورزی آرام جوینده12

آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن مشهور فوتبال (سابق) تیم پرسپولیس به دلیل نمایش هایی که از زندگی لاکچری شان در دبی دارد حاشیه های زیادی را ایجاد کرده که یکی از خفن ترین آن جشن تولد لاکچری در قایق لاکچری تفریحی بود که سر و صداهای زیادی به پا کرد.

ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم

فیگور غیرورزشی زن سپهر حیدری در زمین تنیس | تیپ کشاورزی آرام جوینده17

به نظر می رسد در آینده شاهد همسران بیشتری از ورزشکاران ایرانی در دبی و حاشیه های آنها باشیم. آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هر دو همسران فوتبالیست های مشهور هستند و هر دو هم در دبی زندگی می کنند و سبک زندگی شبیه به یکدیگر دارند. چهره جنجالی اینستاگرام فوتبالی ها (بعد از بانو ستاره معصومی بزرگ همسر مهدی قائدی) است. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد.

ماجرای توهین آرام جوینده همسر سپهر حیدری به مردم ایران!

فیگور غیرورزشی زن سپهر حیدری در زمین تنیس | تیپ کشاورزی آرام جوینده17

مصاحبه سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده درباره علاقه داشتن به انرژی مثبت و انرژی منفی که از مردم دریافت می کنند.آنها با زیر سوال بردن مردم ایران توهین زشتی کردند.

آرام جوینده و سپهر حیدری شاخ های اینستاگرامی هستند . آرام جوینده و همسرش می گویند برای اینکه انرژی منفی که از مردم دریافت می کنند را خنثی کنند به فیلم های طنز پناه می برند.آرام جوینده که همسر سپهر حیدری است و حاشیه های زیادی داشته ظاهرا در کنار شغل هایی که قبلا داشته .

آرام جوینده به تازگی یک فروشگاه اینترنتی افتتاح کرده است و قرار است از دبی محصولات آرایشی را به مردم بفروشد.آرام جوینده درآمد قابل توجهی از این راه (بلاگری اینستاگرام) دریافت می کند.

 

ماجرای رقابت آرام جوینده و ستاره معصومی

فیگور غیرورزشی زن سپهر حیدری در زمین تنیس | تیپ کشاورزی آرام جوینده0

آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هر دو همسران فوتبالیست های مشهور هستند و هر دو هم در دبی زندگی می کنند و سبک زندگی شبیه به یکدیگر دارند.

فروش بدون هزینه و امن خودرو فقط در یک روز! همین حالا درخواست دهید

فروش بدون هزینه و امن خودرو فقط در یک روز! همین حالا درخواست دهید

اطلاعات بیشتر

yektanet-logo-sign

تبلیغ

بهترین مولتی ویتامین ها رو با تخفیف و ارسال رایگان بخر

بهترین مولتی ویتامین ها رو با تخفیف و ارسال رایگان بخر

خرید کنید

yektanet-logo-sign

تبلیغ

اگه میخوای اینجوری پولدار شی کلیک کن!

اگه میخوای اینجوری پولدار شی کلیک کن!

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

چهره جنجالی اینستاگرام فوتبالی ها (بعد از بانو ستاره معصومی بزرگ همسر مهدی قائدی) است. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد.

همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از ۲۰۰ هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند.

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

خط و نشان کشیدن همسر سپهر حیدری برای مردم

آرام جوینده همسر سپهر حیدری هم مانند سایر چهره های اینستاگرامی اقدام به تبلیغات می کند و خب حاشیه های خاص خودش را هم به دلیل به اشتراک گذاشتن زندگی لوکسش دارد.

اما همیشه اوضاع خوب نیست و بعضی وقتا مورد انتقاد مردم قرار میگری : آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم ! جنجالی ترین ویدیو این زوج جوان انتشار جشن تولد سپهر حیدری در یک کشتی تفریحی لوکس بود. سپهر حیدری فرزند سیاوش حیدری مربی فوتبال متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان است.

فیگور غیرورزشی زن سپهر حیدری در زمین تنیس | تیپ کشاورزی آرام جوینده7

بیوگرافی آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن و مهاجم سابق تیم قرمز پوش پایتخت از فعالیتهای قابل توجه این چهره خبر می دهد. آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است. فرزند بزرگ این زوج ۴ سال دارد و فزرند کوچکشان یکساله است.

تهرانی ها با ارتودنسی زودبازده 3ماهه مدل لبخندتو نو عوض کنید !!

تهرانی ها با ارتودنسی زودبازده 3ماهه مدل لبخندتو نو عوض کنید !!

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

برای همیشه از درد زانو خلاص شو!

برای همیشه از درد زانو خلاص شو!

مشاوره رایگان

yektanet-logo-sign

تبلیغ

شفافیت پوست صورت با کرم گیاهی DD | «با کمترین قیمت»

شفافیت پوست صورت با کرم گیاهی DD | «با کمترین قیمت»

مشاوره

yektanet-logo-sign

تبلیغ

تصاویر خصوصی آرام جوینده همسر سپهر حیدری مورد توجه فعالان مد قرار دارد. این چهره که از فعالان فضای مجازی است. برخی اعتقاد دارند آرام جوینده قبل از عمل چهره ای متقفاوت داشت که البته سوابق تصاویر او در فضای مجازی این موضوع را تأئید نمی کند.

این چهره که البته کار تبلیغات را نیز در صفحه خود انجام می دهد چندی پیش با گذاشتن یک استوری که در آن کیفش نمایش داده می شد موجب واکنش برخی ها شد. او در حال حاضر صاحب سالن زیبایی و ارایشگری است و به برخی چهره ی جذاب او را در ارتباط با فضای شغلی اش می دانند.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر ۲۱۸ k فالوور دارد که در هایلایت استوری هایش خبری از تبلیغات نیست.

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است و البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که علیرغم داشتن سالن زیبایی اما هرگز در هیچیک از پست هایش تبیلغی برای سالن آرایشی اش دیده نمی شود.

شاید جنجالی ترین پست او به انتشار فیلم تولد فرزندش بر می گردد که گویا در پاسخ به برخی ها اقدام به انتشار این فیلم کرده بود.

تصاویر و عکسهای این زوج در کنار هم نشان میدهد که ارتباطی بسیار زیبایی با هم دارند و سپهر حیدری نیز در یکی از گفتگوهایش گفته بود که همسرش بهترین رفیق اوست.

آرام جوینده کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. در اینستاگرامش، شبنم علی خانی، بهنوش بختیاری، جورجینا رودریگزر و فرنوش شیخی را دنبال می کند.

عمل های زیبایی آرام جوینده پیش از ازدواج با سپهر حیدری، از پرسش هایی است که کاربرانش در کامنت ها از او سوال میکنند. به هر حال، آرام جوینده از طرفداران برند نایک و گوچی بوده و بعضا نام برند لباس هایی که بر تن دارد به عنوان هشتگ زیر پست هایش درج می کند که باعث دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر او در اینستاگرام شود.

  •  

حاشیه های همسران ورزشکاران در دبی

به نظر می رسد در آینده شاهد همسران بیشتری از ورزشکاران ایرانی در دبی و حاشیه های آنها باشیم. آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هر دو همسران فوتبالیست های مشهور هستند و هر دو هم در دبی زندگی می کنند و سبک زندگی شبیه به یکدیگر دارند. چهره جنجالی اینستاگرام فوتبالی ها (بعد از بانو ستاره معصومی بزرگ همسر مهدی قائدی) است. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

ظاهر شوکه کننده زن سپهر حیدری

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده عکسی از خود با چادر در اینستاگرام مدتی قبل منتشر کرد.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری تصویری را مدتی قبل از خود به همراه همسر و فرزندش در حرم امام رضا (ع) با ادر به اشتراک گذاشت.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده نمایی از برج فوق لوکسی که در آن زندگی می کنند و استخر آن را نمایش داد

آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن مشهور فوتبال (سابق) تیم پرسپولیس به دلیل نمایش هایی که از زندگی لاکچری شان در دبی دارد حاشیه های زیادی را ایجاد کرده که یکی از خفن ترین آن جشن تولد لاکچری در قایق لاکچری تفریحی بود که سر و صداهای زیادی به پا کرد.

همسر سپهر حیدری به دلیل اینکه به تازگی شاخ اینستاگرام شده و تا قبل از آن چهره مشهوری نبوده است اطلاعات زیادی در دسترس ندارد و فقط یک سری مطالب تایید نشده درباره شغل های سابق او و همچنین فعالیت های ورزشی او مطرح می شود. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد.

حاشیه عجیب و منشوری همسر سپهر حیدری

09:59 - 1400/10/02

فیلم لو رفته از همسر سپهر حیدری جنجال به پا کرد.

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. سپهر حیدری در امارات زندگی می کند. سپهر حیدری متأهل است. سپهر حیدری بازیکن سابق فوتبال است. سپهر حیدری دو فرزند دارد. ویدیو جدیدی که آرام جوینده همسر سپهر حیدری از ورزش کردنش در باشگاه بدنسازی منتشر کرده است. برخی از کاربران با انتقاد از شایع شدن اینگونه فیلم ها آنها را خصوصی دانسته و انتشارش را نامناسب دانستند!

لینک ویدئو جنجالی همسر سپهر حیدری

​ https://static0.khabarerooz.com/mediav2/Mo2Kq5mtJF6V/dmlkZW8tbWVkaXVtLm0...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied