شمانیوز
شما نیوز

محمود احمدی‌ نژاد

ورود احمدی‌نژاد به ماجرای گرانی نان و آرد و کنایه به دولت رئیسی + فیلم

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین در روستایی در بوشهر در دولت درباره قاچاق آرد و گران شدن نان کنایه زد.

ورود احمدی‌نژاد به ماجرای گرانی نان و آرد و کنایه به دولت رئیسی + فیلم

به گزارش شمانیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین در روستایی در بوشهر در دولت درباره قاچاق آرد و گران شدن نان کنایه زد./ پارسینه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بختیار امیری

    خیلی خوبی خیلی خوبی

  • ناشناس

    یکی نیست بگه آقای احمدی‌نژاد زمانیکه خود جنابعالی رئیس جمهور بودید همه چیز گل و بلبل بود؟قاچاق نبود ؟ رانت خواری نبود ؟ هی میری یه جایی ۴تا را دور خودت جمع میکنی تیکه میندازی چیزی درست میشه ؟

  • مجید

    عجب

  • ناشناس

    گل گفتی

  • نقی لو

    باسلام ضمن تایید روش آزادسازی قیمت آرد مصرفی و پرداخت یارانه در انتهای زنجیره به مصرف کننده و جلوگیری از هدررفت منابع کشور و ایجاد رانت برای عده ای سودجو،جهت موفقیت در اجرای طرح توجه به چند نکته لازم است:
    1)با توجه به حذف سود سرشار ناشی از فروش آرد سهمیه ای ،بالطبع برخی از نانوایان متخلف ، اقدام به کاهش وزن نان خواهند نمود تا بخشی از کسری سود قبلی را جبران کنندو با عنایت به ضعف و یا عدم توان مناسب دستگاههای نظارتی در کنترل وزن نان، آیا بهتر نیست پرداخت قیمت نان و یارانه مربوطه بر اساس وزن نان تحویلی به مشتری صورت پذیرد؟در صورت پرداخت قیمت نان با وزن،مشکل کمفروشی که خود مصداقی از گرانفروشی است نیز حل خواهد شد و زحمت کنترل صنف نانوایان تا حدودی از دوش دستگاههای نظارتی و تعزیرات برداشته می شود و نظارت بر کیفیت نیز توسط مشتریان با انتخاب نانوایی مرغوب خودبخود اعمال می شود.
    2)با توجه به حذف فرصت های سودسرشار ناشی از فروش آرد سهمیه ای،احتمال دارد تعدادی از نانوایی ها اقدام به پخت نان ننموده و اصلا این حرفه را رها کنند.بهتر است به منظور پیشگیری از کاهش توان و ظرفیت تولید و پخت نان،نسبت به افزایش واحدهای نانوایی تمهیدات ویژه اندیشید تا در صورت تعطیلی برخی از نانوایی ها،مشکل کمبود نان بروز ننماید وطرح بامشکل مواجه نشود.
    3)به منظور حل مشکلات مرتبط با تهیه آرد آزاد از سوی نانوایی ها،تمهیداتی اندیشیده شود تا متناسب با وزن آرد مصرفی ونان پخت شده و تحویلی به مردم از سوی هر واحد نانوایی،به شارژ موجودی آرد واحد مذکور اقدام گردد تا آرد خریداری شده از سوی دولت متناسب با نان پخت شده وبه فروش رفته به واحد نانوایی اختصاص یابد.