شمانیوز
شما نیوز

حامد سلطانی

مراسم ترحیم همسر و فرزند مجری معروف | پریشانی و حال خراب حامد سلطانی در مسجد

مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

مراسم ترحیم همسر و فرزند مجری معروف | پریشانی و حال خراب حامد سلطانی در مسجد

به گزارش شمانیوز: حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های اعجوبه و مسابقه میدان و مراسم های مختلف مناسبتی و طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد. حامد سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

 

حامد سلطانی

 

سوابق و فعالیت ها

وی همچنین علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز دستی بر آتش دارد و کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت را بر عهده داشته است.

 

حامد سلطانی مجری برنامه مسابقه میدون کیست؟

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را بر عهده دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.

 

 

حامد سلطانی

 

همسر حامد سلطانی

ایشان چند سال پیش ازدواج کرده و یک دختر کوچک به نام فاطمه سلما دارد که تصاویری از دخترش با متن های احساسی و پدرانه را به اشتراک گذاشته است.

اقای سلطانی به تازگی صاحب یک پسر شده بود که در ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد و داغدار شد.

 

سوابق مدیریتی و اجرا

• مجری تبلیغات عفاف و حجاب

• مجری بزرگداشت شهدای ترور استانهای خراسان

• فعالیت در وب نگار پارسیان

• مدیر دفتر گروه هنری معراج

 مشاور و مجری تبلیغاتی اداره کل تعاون استان خراسان رضوی

• همکاری با مجتمع تجاری کیان سنتر و مجتمع طلا و جواهر پرنس مشهد

• قعالیت در اداره آموزش وپرورش ناحیه ۳ مشهد

• مشاور تبلیغاتی کانون فرهنگی تربیتی شهید علم الهدی

• مدیر کارگروه تبلیغات عضو شورای اسلامی مشهد و عمـار

• مجری و مشاور تبلیغات هیئت های مذهبی و بسیج دانشجویی

•  مـجری تبـلیغات پـروژه ای موسـسه چـاپ و کـارت زیتون و دانـشگاه شهید منتظری مشهـد 

 

 

حامد سلطانی

 

نام :حامد

نام خانوادگی :سلطانی

متولد :13 شهریور 1367 مشهد

پیشه :مجری

مدرک تحصیلی :گرافیک

همسر :فائزه صفری

فرزندان :فاطمه سلما و محمدمهدی

 

فوت همسر و فرزند حامد سلطانی

حامد سلطانی در 13 خرداد 1401 در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد و داغدار شد. این حادثه ساعت 4 و 10 دقیقه صبح در کیلومتر 65 محور خور به طبس رخ داد که در آن همسر و فرزند پسر مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند و این مجری 34 ساله و دختر 8 ساله اش مصدوم شدند.

 

 

حامد سلطانی

 

اجرای برنامه میدون

حامد سلطانی اجرای فصل اول و فصل دوم مسابقه میدون را بر عهده داشت و با اجرای این برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی به شهرت رسید.

میدون اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.

 

اجرای برنامه سلام صبح بخیر

برنامه سلام صبح بخیر با محوریت تزریق حال خوب صبحگاهی، موضوعات مختلفی اعم از اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و… را شامل می‌شود. اجرای این برنامه را حامد سلطانی بر عهده داشت.

 

اجرای برنامه اعجوبه ها

فصل جدید اعجوبه‌ها به تهیه‌ کنندگی سیدمهدی حسینی است که اجرای آن را حامد سلطانی بر عهده دارد. اعجوبه‌ها در فصل جدید آیتم‌های مختلفی هم طراحی کرده است که در آن‌ها به معرفی کودکان، تعامل کودکان با پدران و تشخیص چهره مادران و همچنین مواردی دیگر می‌پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدارحمتشون کنه💫😔🖤 خدابه اقای سلطانی صبربده😔🖤

  • علی

    خدا بهش صبر بده