شمانیوز
شما نیوز

حامد آهنگی

رفتار زشت حامد آهنگی با مهمان برنامه جوکر | حامد آهنگی ممنوع التصویر شد؟

حامد آهنگی در برنامه جوکر دستگاه دروغ سنج به مهمان برنامه نصب کرده بود که این حرکت او بسیار حاشیه ساز شد.

رفتار زشت حامد آهنگی با مهمان برنامه جوکر |  حامد آهنگی ممنوع التصویر شد؟

حامد آهنگی متولد 17 تیر در بندر انزلی است. حامد آهنگی یکی از استندآپ کمدین های برتر ایرانی است. حامد آهنگی بسیار باهوش و توانمند است. حامد آهنگی در برنامه های شبکه خانگی حضور پررنگی دارد. در ادامه فیلم رقص حامد آهنگی را تماشا کنید. حامد آهنگی، بازیگر، نمایش نامه نویس، کارگردان هنری و استندآپ کمدین ایرانی، سال 1358 در شهر بندر انزلی متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی است. او سال 1372، با ورود به یکی از گروه های نمایشی بندر انزلی پا به عرصه هنر گذاشت. پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است.

حامد آهنگی

حامد آهنگی فوتبالیست بوده و از دوره نونهالان ، نوجوانان و جوانان در هر سه رده در باشگاه ملوان بندر انزلی و در پست مهاجم بازی می کرد.

خانواده

پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است.

شروع با فوتبال!

حامد آهنگی فوتبالیست بوده و از دوره نونهالان ، نوجوانان و جوانان در هر سه رده در باشگاه ملوان بندر انزلی و در پست مهاجم بازی می کرد.

حامد آهنگی

شروع کار هنری از دوران دانش آموزی

کار هنری خود را از 14 سالگی و در سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد.

با حضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

از بازیگری تا نویسندگی

از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت.

نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره 1و2 ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

وضعیت ازدواج و همسر حامد آهنگی

حامد آهنگی سالهاست با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر ازدواج کرده و یک پسر به نام آراد دارد که متولد 4 اردیبهشت 1393 است.

این دو هنرمند در یک کار مشترک بازیگری باهم آشنا شدند و در نهایت با هم ازدواج کردند.

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است.

از سال 1381 همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است.

او علاوه بر بازیگری کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز می کند.

حامد آهنگی

شب های کیش و ممنوع الکاری

از اواخر سال 1389 در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می شد چندین اجرا داشت ، همانجا توسط یکی از خوانندگان خوش صدا کشور به حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال 90 در سالن های مختلف بیش از 1200 اجرا داشته است.

او چندین ماه بعلت حاشیه های اجراهایش مدتی ممنوع الکار بود.

مدرس استندآپ

مدتی را در یکی از آموزشگاه های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت بعنوان مدرس حضور داشت و تجربه خود در زمینه استندآپ کمدی را به هنرجوهای علاقمند انتقال می داد.

او بجز کار کمدی و بازیگری هیچ شغل دومی ندارد.

حامد آهنگی نخستین بار 7 دی سال 1395 در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای کمدی پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه بود. در دور جدید مسابقه ادابازی خندوانه که در تایستان 96 شروع شده است ، حامد آهنگی با نصرالله رادش هم تیمی است.

حامد آهنگی

بازیگر نقش دایی منوچهر در بچه محل

حامد آهنگی سابقه حضور در تلویزیون به عنوان بازیگر نقش دایی منوچهر در سریال بچه محل به کارگردانی احمد درویشعلی پور را هم در کارنامه خود دارد.

از بازیگران سریال بچه محل می توانیم به داریوش فرضیایی ، کمند امیرسلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، نعیمه نظام دوست ، فرهاد بشارتی ، سوسن پروری ، امیرمحمد متقیان اشاره کنیم.

مجری مسابقه شوتبال

حامد آهنگی به همراه مبینا نصیری سابقه مجری گری در مسابقه شوتبال مردان و زنان که محصول شبکه نسیم است را دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied