شمانیوز
شما نیوز

سعید عزت اللهی

عکس مادر خیلی جوان سعید عزت اللهی ! | قرار بود مادرشوهر ترلان پروانه شود !

سعید عزت اللهی عکسی را در کنار خانومی در اینستاگرام منتشر کرد.

عکس مادر خیلی جوان سعید عزت اللهی !  |  قرار بود مادرشوهر ترلان پروانه شود !

سعید عزت اللهی فوتبالیست ایرانی عکس دو نفره ای را در کنار مادرش منتشر کرد و سعید عزت اللهی را عزیزدلش خواند.سعید عزت اللهی در روزگاری نه چندان دور می خواست با ترلان پروانه ازدواج کند.سعید عزت اللهی یکی از بازیکنان فوتبال ایرانی است که در حال حاضر با روسیه قرارداد دارد و در باشگاه آمکار پرم در لیگ برتر این کشور مشغول بازی است، او از اعضای تیم ملی ایران نیز هست اما زندگی پرحاشیه او، همواره مورد توجه قرار دارد. سعید عزت اللهی در ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی به دنیا آمد.

سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی قبل از این در «سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا»؛ سی در سگوندا دیویژن بی و اتلتیکو مادرید در نقش هافبک دفاعی و میانی فعالیت داشت. همچنین عزت اللهی در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو شرکت کرده است که زیر نظر دیگو سیمئونه اجرا می شد.سال ۱۳۹۴ کارلوس کی روش مربی تیم ملی ایران او را به این تیم دعوت کرد.

با جدا شدن سعید عزت اللهی از تیم الغرافه قطر؛ تیم پرسپولیس تمام تلاشش را به کار بسته تا این بازیکن پرحاشیه را به خدمت خود بگیرد. طبق آنچه به گوش رسیده عزت اللهی با پور علی گنجی صمیمیت بالایی دارد که همین موضوع می تواند راه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را فراهم کند.

همانطور که اشاره شد عزت اللهی اهل بندرانزلی است و فوتبال حرفه ای را از مدرسه فوتبال قایقران و تحت نظارت پدرش نادر عزت‌اللهی آغاز کرد؛ نادر عزت اللهی از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی است. بعد از آن سعید به تیم شهرداری بندر انزلی رفت و بعد از آن هم به تیم ملوان پیوست.

سعید عزت اللهی

در سال ۱۳۹۳ به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید سی با یک قرارداد پنج ساله اضافه شد، در نهایت بعد از سقوط اتلتیکو مادرید به باشگاه رستوف روسیه منتقل شد و موفق شد اولین گل اروپایی خود را به ثبت برساند. باید اشاره کرد در حینی که عضو این باشگاه بود به صورت قرضی برای باشگاه های آنژی و آمکار روسیه نیز فعالیت می کرد.

او در حال حاضر از تیم باشگاهی خودش الغرافه جدا شده و تمایل دارد جهت حضور در بازی های جام جهانی با یکی از باشگاه های ایرانی وارد همکاری شود. پرسپولیس اولین تیم است که درصدد به دست آوردن این بازیکن است. درویش مدیرعامل پرسپولیس؛ از روابط صمیمانه ای که بین پور علی گنجی و عزت اللهی در جریان است استفاده می کند تا این هافبک خوب تیم ملی را بار دیگر به پرسپولیس اضافه کند.

سعید عزت اللهی

خانواده سعید عزت اللهی:

سعید عزت اللهی فرزند نادر عزت اللهی است که در دهه ۶۰ هافبک وسط مشهور ملوان بود، وی در زمان خودش در بهترین تیم ایران به شکل فیکس بازی می کرد و توانست قهرمان جام حذفی (لیگ نداشتیم) شود.

سعید یک خواهر به نام ساغر دارد که هر دوی آنها در یک خانواده ورزشی بزرگ شدند و همین موضوع زمینه فعالیت سعید را به شکل حرفه ای فوتبال فراهم کرد البته استعداد او را هم نباید فراموش کرد وی به قدری مستعد بود که قبل از بازی در لیگ سطح اول ایران لژیونر شود.

در یکی از مصاحبه هایش اینگونه عنوان می کند؛ من هر چه که دارم از پدرم دارم و قطعا راهنمایی های ایشان مرا به اینجا که هستم رسانده است. من از بچگی چندین رشته ورزشی را امتحان کردم و هیچ موقع اجباری برای فوتبالیست شدن من وجود نداشته. زمانی که ۱۳ ساله بودم به فوتبال گرایش پیدا کردم ولی آن زمان اضافه وزن زیادی داشتم، به خاطر همین هیچ کس فکر نمی کرد فوتبالیست شوم، اما خواست خدا پشت و پناه من بود و همراه با اراده ام توانستم این راه را طی کنم.

سعید عزت اللهی

افتخارات سعید عزت اللهی:

از جمله افتخارات سعید عزت اللهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با بازی در لیگ برتر ایران توانست عنوان جوانترین بازیکن تاریخ را کسب کند.

در رقابت های تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان او توانست عنوان بهترین بازیکن را کسب کند و ایران توانست جایزه ۱۰ هزار دلاری به همراه یک کاپ زیبا را برای خود به ارمغان بیاورد.

در رقابت های جام جهانی کوچک که به میزبانی روسیه برگزار شد؛ در بازی مقابل فنلاند عزت اللهی توانست به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

در سال ۹۱-۹۲ به کاپ بازیکن پدیده لیگ برتر دست پیدا کرد.

حواشی های سعید عزت اللهی:

حواشی سعید عزت اللهی و ترلان پروانه:

این حاشیه از آنجا شروع شد که سعید عزت اللهی زیر یکی از پست های اینستاگرامی ترلان پروانه کامنتی گذاشت تحت عنوان؛ عالی بود بهترینم و ترلان پروانه در پاسخ او را منشن کرده و نوشت سپاس عزیزم.

همین موضوع بسیار خبر ساز شد و شایعه خیلی سریع منتشر شد تا زمانی که سعید عزت اللهی واکنش تندی درباره این موضوع از خود نشان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied