شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی

عکس کودکی و باورنکردنی از همسر نرگس محمدی | عکس همسر نرگس محمدی جنجالی شد

با پخش مجدد سریال ستایش و بیشتر دیده شدن نرگس محمدی در قاب تلویزیون، علاقه شما مخاطبان به دیدن عکسهای خصوصی طور این بازیگر و همسرش علی اوجی بیشتر شد.

عکس کودکی و باورنکردنی از همسر نرگس محمدی  | عکس همسر نرگس محمدی جنجالی شد

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است نرگس محمدی همسر علی اوجی می باشد این زوج فرزندی ندارند. نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. نرگس محمدی در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شدند و از پشت پرده زندگی زناشویی خود پرده برداشتند.

نرگس محمدی

با پخش مجدد سریال ستایش و بیشتر دیده شدن نرگس محمدی در قاب تلویزیون، علاقه شما مخاطبان به دیدن عکسهای خصوصی طور این بازیگر و همسرش علی اوجی بیشتر شد. از آنجا که در مورد این زوج بازیگر ایرانی، سوژه کم نبود، در پی ایده ای جذاب برای شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا این بار عکسی دیده نشده و زیرخاکی از شوهر نرگس محمدی را برایتان به نمایش بگذاریم، عکسی که 100 درصد با چهره امروزی علی اوجی متفاوت است.

با دقت و مقایسه ای که با کنار هم گذاشتن عکس قدیمی و جدید او در ادامه مشاهده میکنید، قطعا متوجه این تغییر خواهید شد. تصویری که مشاهده می فرمایید، عکس قدیمی است که در اینستاگرام نرگس محمدی و توسط خانم بازیگر منتشر شده بود.

مختصری درباره نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 9 فروردین 1362 در تهران بدنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته پرستاری است اما به دلیل علاقه به بازیگری، رشته تحصیلی اش را ادامه نداد و فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگری شروع کرد و با بازی در سریال ستایش مشهور شد.

نرگس محمدی

علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما که اصالتا شیرازی است، در تاریخ 17 اسفند 1362 در تهران بدنیا آمد. زندگی علی اوجی سرشار از پستی بلندی هایی بود که نتوانست او را از رسیدن به موفقیت دور کند. او پس از آشنایی با مهران مدیری در پشت صحنه یکی از سریال ها به عرصه بازیگری راه یافت و با نقش آفرینی در سریال حاشیه سال 94 به شهرت رسید.

این دو بازیگر و چهره محبوب در سال 96 با یگدیگر ازدواج کردند.

علی اوجی در فیلم های خائن کشی، پدر گواردیولا، خوب بد جلف، در حاشیه، شوخی کردم، جوکر، شب های مافیا، بی مادر و... ایفای نقش نموده است. نرگس محمدی در فیلم هایی چون هوس، مسلخ، ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 و... بازی کرد.

خانواده

خانم محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرفی و فرزند بزرگ خانواده می باشد و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

محسن محمدی برادر نرگس محمدی در دو فیلم کوتاه بازیگری کرده است اما به دلیل مشغله فراوان در حرفه دیگری نتوانست حرفه بازیگری را دنبال کند.

همچنین خواهر کوچک نرگس یعنی خانوم سارا محمدی توانسته در کلاس های بازیگری موفق به اخذ مدرک تئاتر و بازیگری شود تا بتواند همانند خواهرش در بهترین فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ایفای نقش کند.

نرگس محمدی

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت ، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست.

وضعیت ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی که شهریور سال 95 مهمان دورهمی مهران مدیری بود با کمال صداقت در این برنامه گفت مدتهاست خواستگاری ندارم.

چند ماه بعد در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدی در منطقه سعادت آباد تهران رسانه ای شد.

مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

نرگس محمدی

 

بزرگترین ایراد

خیلی زود به آدم ها اعتماد می کنم و فکر می کنم هر کسی که به من نزدیک است دوست من است و بابت این مسئله خیلی ضربه خوردم اما نمی توانم خودم را کنترل کنم.

یکی دیگر از اخلاق های بد من این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم هر اتفاقی بیفتد داد فریاد راه می اندازم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied