شمانیوز
شما نیوز

آریا عظیمی نژاد

داور عصرجدید عزادار شد | سنگ تمام احسان علیخانی در مراسم ختم | کمر داور عصرجدید زیر بار غم شکست

آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت 1352 در تهران است، آریا عظیمی نژاد آهنگساز موسیقیدان است.

داور عصرجدید عزادار شد | سنگ تمام احسان علیخانی در مراسم ختم | کمر داور عصرجدید زیر بار غم شکست

 آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت 1352 در تهران است، آریا عظیمی نژاد آهنگساز موسیقیدان است آریا عظیمی نژاد داور عصرجدید است به تازگی آریا عظیمی نژاد در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست.

آریا عظیمی نژاد

مشهور ترین کارهای آریا عظیمی نژاد

از مشهور ترین کارهای او می توانیم: آهنگسازی مجموعه پایتخت و فیلم سینمایی میم مثل مادر را نام ببریم.

در کارنامه کاری عظیمی نژاد،آهنگسازی برای شش تئاتر،30 سریال تلویزیونی و بیش از 20 فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دیده می شود. از جمله معروف ترین سریال هایی کـه موزیک آن نیز اقبال عمومی بسیاری یافت، سریال پایتخت بـه کارگردانی سیروس مقدم بودکه عظیمی نژاد توانست با بهره گیری از موسیقی فولکلور شمال و بعد ها در قسمت دوم فولکور جنوب کار او را در دید مخاطبان بسیار ارزشمند کرد.

آریا عظیمی نژاد

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

 آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

آریا عظیمی نژاد

 

از آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصر جدید بیشتر بدانید

جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال 83 و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

برادر آریا عظیمی نژاد

نیما برادر آریا عظیمی نژاد نیز در عرصه نوازندگی فعالیت دارد و صدابردار و نوازنده سه تار می باشد وی نیز همچون آریا در وهله اول موسیقی را تحت نظر پدر و برادرش شروع کرد و بعد ها از راهنمایی ها و آموزشهای اساتیدی همچون کیوان میرهادی ، محمدرضا لطفی ، فرهاد فخرالدینی و پشنگ کامکار بهره مند شد.

آریا عظیمی نژاد

 

شهرت آریا عظیمی نژاد در خارج از کشور

در سال 1383 توانست مقام دوم در جشنواره موسیقی بریتانیا را در رشته فولکلور بین المملی با تکنولوژی سه تار بدست آورد

همین اتفاق باعث آشنایی او با خانم جاسلین پوک آهنگساز و پیانو نواز مشهور بریتانیایی شد که در چند پروژه با وی همکاری خوبی داشتند

ازدواج آریا عظیمی نژاد

ازدواج آریا عظیمی نژاد به سال ها پیش برمیگردد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied