شمانیوز
شما نیوز

ملیکا شریفی نیا | ازدواج ملیکا شریفی نیا

اعتماد به نفس ملیکا شریفی نیا اینستاگرام را ترکاند | ملیکا شریفی نیا دختر ها را با خاک یکسان کرد | عموپورنگ داماد شریفی نیا شد ؟

ماجرای پست جنجالی ملیکا شریفی نیا خبرساز شد .

اعتماد به نفس ملیکا شریفی نیا اینستاگرام را ترکاند | ملیکا شریفی نیا دختر ها را با خاک یکسان کرد | عموپورنگ داماد شریفی نیا شد ؟

ملیکا شریفی نیا بازیگر و دختر محمدرضا شریفی نیا و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد . ملیکا شریفی نیا در خانواده کاملا هنرمند و بازیگر به دنیا آمده است . ملیکا شریفی نیا در سریال های مختلف نیز ایفای نقش کرده است . در ادامه عکس و پست جدید ملیکا شریفی نیا که حسابی خبرساز شد را مشاهده می کنید . 

پست ملیکا شریفی نیا که به خیلی از دخترا برخورد!

اما ملیکا خانوم چندی پیش ویدیویی جالب منتشر کرد که درباره دخترانی بود که هر چه عمل زیبایی انجام می دهند باز هم احساس خوبی ندارد و اعتماد به نفسشون حسابی پایین است.

این ویدیو با بازخورد و نظرات مختلفی همراه شد که البته بیشتر آن ها حرف خانوم بازیگر را تایید کردند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید. این پست نظریه ملیکا شرفی نیا رو در رابطه با نچرال دوستی تایید کرد.

ملیکا شریفی نیا در کپشن این پست نوشت: معضل بزرگ این روزها... حقیقتا ، عشق به خود یکی از مهم‌ترین عوامل رسیدن به آرامشه اگر خودت رو همون‌جوری که هستی دوست نداشته باشی

با ایجاد هزاران تغییر هم دوست نخواهی داشت یادمون نره ، این شخصیت ماست که مارو تعریف می‌کنه نه زیبایی ظاهری‌مون و برای دوست داشتن خودمون باید تغییر رو از درون شروع کنیم نه بیرون...

پ ن : نونُم چی کِنُم

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریف نیا و علاقه همیشگیش...

ملیکا شریفی نیا رو اغلب با رژ قرمز و شال قرمز می بینیم که قطعا علاوه بر اینکه این تم به او خیلی می یاد مشخصه که این سبک رو خیلی هم دوست داره. وی به تازگی هم عکسی با همین ویژگی ها از خود منتشر کرد که ژست همیشگی نیم رخش و البته متن جالبش با کلی کامنت و تبریک همراه شد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا و کیلو ریزونش!

ملیکا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره مهراوه خانم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش توانست کیلوهای زیادی را کم کند و حالا اندام کاملا متناسبی دارد. او برای اینکه دیگران را هم به کاهش وزن ترغیب کند صفحه ای در اینستاگرام زده به اسم کیلوریزون که برای کاهش وزن و لاغری مشاوره می دهد.

ملیکا شریفی نیا

ازدواج و طلاق ملیکا خانم

ملیکا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده است که این ازدواج به طلاق منجر شد . او در سن 19 سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و بعد مدتی از او جدا شد و اکنون مجرد است .  در سال های گذشته خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شده بود که این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد. 

ملیکا شریفی نیا

همسر ملیکا شریفی نیا:

 ملیکا شریفی نیا، در 14 اردیبهشت 1386 ازدواج کرد.

ملیکا شریفی نیا علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می کند.

 

دنیای بازیگری ملیکا شریفی نیا:

او بازی در سینما را از سال 1371 با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد.  او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد اما با ایفای نقش "دریا" در سریال "شمس العماره" به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید.

او برای اولین بار در مجموعه آشپزباشی با خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا هم بازی شد.

ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

 

ملیکا شریفی نیا و هانیه توسلی در جشنواره فیلم فجر 

او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی ایفای نقش کرد. در خلاصه فیلم اشباح آمده است:«تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی گنجد. دایی بابا وکیل خانواده در تلاش برای آرام کردن اوضاع است. از سوی دیگر معمار برای اهداف خود شرایط سختی را برای تاجی خانم و دخترش به وجود آورده است. مازیار نیز پس از آمدن به ایران درام های تازه ای را رقم می زند و اهالی خانواده چون شبح های سرگردان به دنبال خلوت های زندگی خود می گردند».

 

فیلم شناسی

سینمایی:

    1392  خواب زده ها

    1386  دایره زنگی

    1382  مهمان مامان

    1378  میکس

    1375  ابر و آفتاب

    1373  آرایش مرگ

    1373  اشک و لبخند

    1373  پری

    1371  دایان باخ

    1371  دیدار در استانبول

    1371  اوینار

 

مجموعه تلویزیونی:

    1392 - خروس

    1389  نون و ریحون

    1388  آشپزباشی

    1388  شمس العماره

    1377  افسانه پوپک طلائی

تله فیلم

    1391  چشماتو ببند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied