شمانیوز
شما نیوز

وام فوری

وام فوری۵۰ میلیون تومانی بانک صادرات | شرایط دریافت وام + مبلغ اقساط

کسانی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک سپه هستند، می‌توانند از بانک صادرات در قالب طرح «همیاران سپهر» وام دریافت کنند. این وام ۵۰ میلیون تومانی به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

وام فوری۵۰ میلیون تومانی بانک صادرات | شرایط دریافت وام + مبلغ اقساط

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات باید وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالا را در فروشگاه‌های اسنوا خرج کنند. این وام به افرادی پرداخت می‌شود که دارای ضامن رسمی باشند و هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، میزان سود و زمان بازپرداخت آن، هر قسط یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۶۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان خواهد بود.

بانک صادرات ایران به طور رسمی از تاریخ پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۳۱ فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای کوچک و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی از اهداف اولیه این بانک اعلام شد.

در حال حاضر این بانک با استفاده از روش‌های نوین بانکداری و به کارگیری منابع داخلی، انواع تسهیلات و خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

هم اکنون عوامل این بانک در تلاش هستند تا وام‌های مثل ازدواج و فرزندآوری با کمترین اتلاف وقت و هزینه به مشتریان پرداخت شود. در همین راستا این مجموعه طی ۳ماهه اول سال جاری بالغ بر ۲۶ هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان خود پرداخت کرده است.

 افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت  حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان ۶۰ ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک همین مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومانی را با نرخ سود و مدت زمان ذکر شده به مشتریان بپردازد، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام ۱۵۷ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۹۴ تومان و جمع رقم تسهیلات و سودش ۴۴۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است.

 تورم افسار گسیخته در اقتصاد ایران باعث شده است که برای خرید حداقل های زندگی مثل لوازم خانگی ٬ گوشی موبایل ٬ تعمیرات و بازسازی منزل و غیره از وام بانکی استفاده کنیم.

یکی از تسهیلات  پرداختی بانک ها که تمام اقشار شاغل جامعه می توانند از آن استفاده کنند و برای دریافت آن نیاز به مدرک خاص و یا شغل خاصی نیست, وام کارت اعتباری است.

طبق آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار در در غالب بخشنامه به بانک ها ابلاغ سقف کارت اعتباری را از مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد . و بانک ملت هم به تبعیت از دستورالعمل بانک مرکزی سقف وام کارت اعباری خود را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داد و اطلاعیه آن را به کلیه شعب خود در سزاسر کشور ابلاغ کرد.

مدت بازپرداخت اقساط  تا ۴۸ ماهه  است , البته در صورتی که مشتری دارای رتبه اعتباری Aباشد امکان بازپرداخت ۶۰ ماهه هم فراهم می باشد.

شرط اصلی دریافت وام کارت اعتباری ارایه مدرک و مستندات درآمدی و شغلی مبنی بر توانایی پرداخت اقساط این وام است.

با نوجه به اینکه اقساط این تسهیلات در صورت بازپرداخت ۴۸ ماهه حدود ۵ میلیون و یکصد هزارتومان است , مشتری باید مدارک لازم دال بر توانایی پرداخت اقساط را به بانک ارایه دهد.

مثلا اگر شخصی حقوق بگیر است , با توجه به اینکه ۴۰ درصد حقوق دریافتی از طرف بانک ملاک پرداخت اقساط در نظر گرفته می شود, باید خالص حقوق دریافتی وی حداقل ۱۳ میلیون تومان باشد.

در نظر داشته باشید که سقف وام کارت های اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان شده است و چنانچه درآمد شخص کمتر است و یا به مقدار تسهیلات کمتری نیاز دارد می تواند درخواست وام با مبلغ کمتر مثلا ۱۰۰ میلیون و یا ۵۰  و یا ۳۰ میلیون تومان به بانک بدهد.

در سال گذشته برای دریافت وام کارت اعتباری نیازی به معدل حساب نبود ولی با توجه به ساسیت های جدید بانکی امسال جهت دریافت وام نیاز به ایجاد معدل حساب وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied