شمانیوز
شما نیوز

یارانه

زمان واریز یارانه مرداد ماه | یارانه مرداد ماه حذف می شود؟

به نظر می‌رسد که زمان واریز یارانه نقدی جدید متغیر است اما چندی پیش رئیس جمهور در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که زمان واریز ماهانه یارانه‌ها بیستم هر ماه است. اگرچه یارانه ماه گذشته ۲۱ تیر ماه واریز شد.

زمان واریز یارانه مرداد ماه | یارانه مرداد ماه حذف می شود؟

به گزارش شمانیوز هنوز نه دولت و نه سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان دقیق واریز یارانه مرداد را اعلام نکرده‌اند اما انتظار می‌رود که این یارانه مانند سه ماه گذشته روز بیستم یا بیست و یکم مرداد ماه واریز شود.

احتمالا تفاوتی که یارانه مرداد ماه با دفعات قبل دارد، واریز همزمان یارانه دهک‌های یک تا ۹ و یارانه جاماندگان است. چون این ماه تکلیف جاماندگان مشخص شد و انتظار می‌رود که یارانه این گروه بعد از این در تاریخ معین واریز شود.

این در حالی است که با گذشته بیش از ۱۰ روز از واریز یارانه تیر ماه، هنوز یارانه برخی از جاماندگان واریز نشده و یا هنوز قابل برداشت نیست. عدم واریز این یارانه در حالی است که رئیسی دستور داده بود یارانه جاماندگان قبل از ۲۰ تیر ماه واریز و قابل برداشت شود. او گفته بود خوشایند نیست که عده‌ای سومین مرحله یارانه را دریافت کنند، اما عده‌ای هنوز در انتظار بررسی اطلاعات خانوار خود باشند.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها دو زمان مختلف برای واریز و قابل برداشت شدن یارانه جاماندگان اعلام کرد اما هیچ کدام از این دو وعده محقق نشد و هنوز تکلیف این کمک معیشتی دولت معین نشده است.

اما انتظار می‌رود که در چهارمین مرحله واریزی‌ها، این گروه هم مانند دیگر افراد کمک معیشتی خود را در تاریخ معین شده دریافت کنند.

۲۰ مرداد ماه روز پنج شنبه است و برای همین ممکن است یارانه‌ها ساعت ۲۴ روز ۲۱ مرداد واریز و قابل برداشت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied