شمانیوز
شما نیوز

سریال یاغی

خبر داغ کارگردان سریال یاغی درباره بهمن، طلا و جاوید | اتفاقی بزرگ برای سریال یاغی

محمد کارت، کارگردان سریال یاغی و همسر بازیگر نقش عاطی در این سریال از اتفاقی که برای اولین بار با حضور نقش اصلی های فیلم خواهد افتاد خبر داد.


خبر داغ کارگردان سریال یاغی درباره بهمن، طلا و جاوید | اتفاقی بزرگ برای سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت که تاکنون تنها با گذشت چهارده قسمت توانسته رکورد پر بازدیدترین سریال نمایش خانگی در چند سال اخیر را از آن خود کند، سریال یاغی قسمت پانزدهم آن با حضور کارگردان و بازیگران در شیراز اکران خواهد شد. در ادامه این بخش جزئیات سریال یاغی را منتشر نموده ایم.

سریال-یاغی

سریال یاغی

به گزارش روابط عمومی سریال، قسمت پانزدهم سریال «یاغی» چهارشنبه 26 مردادماه با حضور محمدکارت، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری و علی شادمان در مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب شیراز به نمایش گذاشته می‌شود. این اکران که یک روز قبل از انتشار سراسری سریال یاغی می باشد، با استقبال بسیاری از مخاطبان در شیراز همراه شد و عوامل سریال در همه‌ی سانس‌ها حضور خواهند داشت.

یاغی عنوان سریالی به کارگردانی محمد کارت است که با نگاهی آزاد به رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش، توسط محمد کارت، پدرام پورامیری و حسین دوماری به نگارش درآمده است.

سریال یاغی

این سریال که هر پنجشنبه ساعت هشت صبح از فیلیمو پخش می‌شود، روایتگر داستان زندگی سخت و پرچالش پسر جوانی به نام «جاوید» است که همیشه با مشکلات زیادی در زندگی روبرو بوده اما به یک باره در اوج جوانی، شانس به او روی آورده و این شانس بزرگ، خود مقدمه چالش‌های جدید است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied