شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار | قیمت سکه

قیمت سکه و دلار ریخت | پس لرزه های برجام در بازار ارز و طلا

ریزش شدید قیمتها در بازار طلا عصر امروز هم ادامه داشت بطوریکه سکه امامی با ریزش نزدیک یک میلیون تومانی نسبت به دیروز به کانال 12 میلیونی وارد شد. همچنین دلار امروز در صرافی ملی کاهش اندکی داشت و با نرخ 28 هزار و 37 تومان ارزش خود را در تابلوی قیمتها نمایان کرد.

قیمت سکه و دلار ریخت | پس لرزه های برجام در بازار ارز و طلا

به گزارش شمانیوز: ریزش شدید قیمتها در بازار طلا عصر امروز هم ادامه داشت بطوریکه سکه امامی با ریزش نزدیک یک میلیون تومانی نسبت به دیروز به کانال 12 میلیونی وارد شد. همچنین دلار امروز در صرافی ملی کاهش اندکی داشت و با نرخ 28 هزار و 37 تومان ارزش خود را در تابلوی قیمتها نمایان کرد.

امروز تابلوی قیمت ها در بازار طلا و سکه به رنگ سرخ کشیده شد و کولاک ریزش قیمت ها به عصر امروز هم کشیده شد و سکه امامی با کاهش 922 هزار تومانی خود، 12 میلیون 805 هزار تومان قیمت خورد. سکه بهار آزادی هم بعد آن، با ریزش 738 هزار تومانی، رتبه دوم سقوط در تابلوی قیمت ها را به خود اختصاص داد.نیم سکه عضو دیگر خانواده طلا و سکه هم با افت 270 هزار تومانی، رتبه سوم ریزش ارزش را در بازار عصر امروز طلا و سکه به خود اختصاص داد.

دلار عصر امروز در صرافی ملی با نرخ 28 هزار و 37 تومان معامله شد و یورو نیز 29 هزار و 34 تومان ارزش گذاری شد. 

کاهش قیمت ها در بازار ارز توافقی در شرایطی است که مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی ارز نیز نشان از ریزش دلار به کانال 28 هزار تومانی دارد. این در حالی است که تقاضا در بازار ارز این روزها با کاهش قابل توجهی همراه شده و در سمت عرضه نیز به دنبال سیاست های موثر بانک مرکزی، شاهد افزایش عرضه ارز صادرکنندگان و  اشخاص حقیقی و حقوقی به شبکه صرافی های مجاز هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied