شمانیوز
شما نیوز

متین ستوده

اخبار 20:30 آبروی سلبیرتی‌ها را برد | نقد تند اخبار 20:30 به متین ستوده و بازیگران دیگر

اخبار 20:30 طی نقد تندی را به بازیگران درباره حجابشان نسبت داد.

اخبار 20:30 آبروی سلبیرتی‌ها را برد | نقد تند اخبار 20:30 به متین ستوده و بازیگران دیگر

به تازگی در اکران خصوصی یک فیلم خنده دار بازیگر زیبای کشور متین ستوده آنها با تیپ ها و سبک های مختلف ظاهر شدند. نه تنها او، بلکه بسیاری از بازیگران دیگر با پوشش نامتعارف سطوح جامعه در این مراسم شرکت می کنند.

اما این بار این گزارش چنان واکنش هایی را در پی داشت که علاوه بر فضای مجازی، اخبار ساعت 20:30 نیز واکنش نشان داد.

اخبار بیست و سی ۲۰:۳۰ (اخبار بیست و سی) یک برنامه خبری است که از سال ۱۳۸۳ هر شب در ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. بیست و سی توسط خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت نظارت معاونت سیاسی این سازمان تولید می‌شود.

این بخش خبری به ساخت مستندهای کوتاه سیاسی برای بخش امنیتی حاکمیت و پخش اعتراف‌های اجباری زندانی‌های سیاسی شهرت دارد. برخی از مجریان آن نیز به همکاری با نهادهای امنیتی برای بازجویی و ضبط «اعتراف اجباری» متهم هستند. از این رو برخی اصطلاح «بازجو-خبرنگار» را برای آن‌ها به کار می‌برند.[۱][۲][۳][۴]

بیست و سی را می‌توان تنها بخش خبری در صدا و سیما دانست که به موضع‌گیری در قبال مسائل سیاسی از جمله مسائل حزبی و جناحی می‌پردازد و همانند دیگر بخش‌های خبری در راستای سیاست‌های حکومت جمهوری اسلامی که توسط سید علی خامنه‌ای تبیین و سیاست‌گذاری می‌شود، خبرسازی می‌کند؛ ولی به علت برخی موضع‌گیری‌ها، مورد نقدهای گروه‌ها و چهره‌های سیاسی غیر اصول‌گرا واقع شده‌است به طوری که در جریان راهپیمایی روز قدس ۱۳۸۸، طرفداران میرحسین موسوی علیه این برنامه شعار دادند.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده

نام :متین السادات

خانوادگی :ستوده

زمینه فعالیت:سینما، تلویزیون و تئاتر

تاریخ تولد:22 اردیبهشت 1364

محل زندگی:تهران

پیشه:بازیگر

متین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد 22 اردیبهشت 1364 اسـت. متین ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. سیدحسین پدر متین کـه متولد 1327 در محله پشت بازار خرم‌ آباد و کارمند صدا و سیما اسـت مادر متین نیز معلم دبستان بود کـه پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. متین ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری رابه خاطر حضور پدرش در صدا و سیما بـه دست آورد؛ یکبار بـه سن 10 سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال «این خانه دور اسـت» و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال «بازنشستگی» البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او بدلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد. متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت و فعالیت حرفه‌ای خودرا با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده اسـت. 

متین ستوده

خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied