شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری

حال بهنوش بختیاری بد شد | بهنوش بختیاری با شرایط عجیبی و فوری مداوا شد

عکس منتشر شده از بهنوش بختیاری با حال وخیم منتشر شده است.

حال بهنوش بختیاری بد شد |  بهنوش بختیاری با شرایط عجیبی و فوری مداوا شد

بهنوش بختیاری در زمان بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا آرین که جزو نویسندگان بود، آشنا شد و بالاخره در تیرماه سال ۱۳۸۶ با محمدرضا آرین ازدواج کرد. محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری علاقه‌ای به انتشار عکسش ندارد و هیچ عکسی از همسر بهنوش بختیاری در اینترنت وجود ندارد. با این حال بهنوش بختیاری به تازگی عکسی از  حال وخیم خود منتشر کرده است:

بهنوش+بختیاری

تعرفه تبلیغات اینستاگرامی بهنوش بختیاری

تعرفه بهنوش بختیاری برای تبلیغات قطعات خواننده های جوان موسیقی در اینستاگرامش از ۸ میلیون تا ۴۰ میلیون (در صورت حضورخودش) متغیر است." این ادعای یکی از فعالان حوزه موسیقی در توئیتر بود که خیلی زود در همه شبکه های اجتماعی به چشم می خورد و واکنش های زیادی را هم به همراه داشت.

ماجرای تبلیغات اینستاگرامی عجیب بهنوش بختیاری

همزمان با داغ شدن بازار ماسک پزشکی، ویدئویی از تبلیغ اینستاگرامی بهنوش بختیاری در خصوص شربتی برای پیشگیری و درمان کرونا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که با انتقاد‌های زیادی از سوی کاربران همراه شده است.

بهنوش بختیاری در سریال آزادی مشروط

بهنوش بختیاری مدتی است که در قاب تلویزیون و سینما دیده نشده است. او به زودی با سریال آزادی مشروط که در ژانر کمدی با کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته شده است به تلویزیون باز می گردد.

بهنوش بختیاری درباره نقشش در سریال آزادی مشروط گفته است: در کل «آزادی مشروط» کار متفاوتی است و من شخصاً دوستش دارم. این مجموعه مربوط به دوران کروناست که به طنز داستان هایی را روایت می کند. به نظرم مردم کشورمان در حال حاضر به کارهای کمدی و خنده دار نیاز دارند و یکی از دلایل حضورم در این پروژه،‌ شادی مردم بود؛ چون به نظر می رسد سریالی باشد که مردم می پسندند و حتماً با تماشای آن لبخند به لبشان خواهد آمد.

به نظر می رسد اقدام بهنوش بختیاری در پاسخ به شایعات طلاق از همسرش که اخیرا به گوش می رسد است.

عکس های مختلفی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت می دادند!

 

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری چندین بار در برنامه های مختلف و با انتشار پست هایی در اینستاگرام درباره عدم رضایت همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شد که در ادامه آنها را می بینید.

بهنوش بختیاری تصویر بالا را هم بارها تکذیب کرد و گفت همسرش هیچ عکسی در فضای مجازی ندارد.

بهنوش بختیاری در مورد تصویر بالا گفت: این شخص، همکار من در کمپانی هستند که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست.

بهنوش-بختیاری-و-همکارش

 
بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد. بختیاری در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی دارای مدرک کارشناسی است. بهنوش بختیاری در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد. یک خواهر و دو برادر دارد.خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. 

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش-بختیاری-در-کنار-همسرش

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که بارها و بارها خانم بازیگر این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ عکسی از همسرش در رسانه ها و فضای مجازی وجود ندارد.

یکی دیگر از عکس هایی که به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی شد تصویر بالا بود که متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری است

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر بالا نوشت:

ایشون همسر من نیستن....همکار من در کمپانی هستن که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست...

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied