شمانیوز
شما نیوز

ستاره سادات قطبی

مجری مشهور و جوان تلوزیون در کمال نا باوری 4 فرزند دارد | عکس پسر بزرگ مجری مشهور همه را شوکه کرد

اینستاگرام ستاره سادات قطبی که درگاهی است برای به تصویر کشیدن تصاویر پسرانش، این بار نمایشگر عکسی زیبا از پسر جوان همسرش شد.

مجری مشهور و جوان  تلوزیون در کمال نا باوری 4 فرزند دارد |  عکس پسر بزرگ مجری مشهور همه را شوکه کرد

ستاره سادات قطبی مجری محجبه تلویزیون و همسر شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو از چهره های فعال فضای مجازی می باشد ستاره سادات قطبی که هر روز بخشی از زندگی خصوصی خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد.  ستاره سادات قطبی این مجری جوان که به تازگی صاحب فرزند پسری به نام سید حسین شده است، ستاره سادات قطبی به درخواست دنبال کنندگانش تصویری از پسر همسرش سید علی را به اشتراک گذاشت: 

ستاره سادات قطبی

مختصر بیوگرافی ستاره سادات قطبی و همسر و پسرانش

ستاره سادات قطبی که چند سالیست با مجری مسابقه ثانیه ها ازدواج کرده، با توجه به اختلاف سنی 14 ساله زندگی عاشقانه ای دارد، این زوج دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.

ستاره سادات قطبی

از استوری های روزمره ستاره سادات قطبی به نظر می رسد این زوج همراه هر 4 پسر خود زندگی می کنند چرا که مجری جوان هر روز عکس هایی از پسرانش را منتشر می کند که این بار به درخواست دنبال کنندگانش قاب زیبایی از پسر بزرگ همسرش علی و پسر کوچکش حسین را به اشتراک گذاشت.

ستاره سادات قطبی

ستاره قطبی

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری است که چند اجرای مشترک با همسرش شهرام شکیبا داشته است.

ستاره سادات قطبی

شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نویسندگی شروع کرد و در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … سابقه داوری و مجری گری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied