شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری ویکی پدیا | بهنوش بختیاری بیوگرافی

بهنوش بختیاری از کلاهبرداری گفت | کلاهبرداری میلیاردی با اسم بهنشو بختیاری!

بهنوش بختیاری با انتشار استوری در اینستاگرام خبر از کلاهبرداری با اسمش را داد.

بهنوش بختیاری از کلاهبرداری گفت | کلاهبرداری میلیاردی با اسم بهنشو بختیاری!

بهنوش بختیاری با انتشار استوری از کلاهبرداری با اسمش گفت. کارگردان معروف با اسم بهنوش بختیاری کلاهبرداری میلیاردی کرده است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه سینماست. بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود فعالیت زیادی دارد.

زندگی شخصی و خانواده بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند. بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت. پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

مصاحبه بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

 بهنوش بختیاری در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، در مورد آن‌چه اسفند ۱۳۹۷ در برنامه‌ای تلویزیونی در مورد گرانی گوشت گفته بود، توضیح داد. او در جواب این که «ویدئوی‌تان در مورد گوشت نخوردن باعث شد خیلی‌ها این‌طور برداشت کنند که پول گرفته‌اید تا بگویید مردم، حالا که گوشت گران است، گوشت نخورید.» چنین گفت: «مگر من دیوانه‌ام، مگر من بدجنسم، چرا من باید از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شوم؟! من سه سال در برنامه عمو پورنگ ، نقش خانم چمنی را داشتم و راجع به سبزیجات حرف می‌زدم. روی صحبتم با بچه‌های سه تا هفت سال بود و در طول این سه سال، فقط می‌گفتم بچه‌ها سعی کنید در غذایتان سبزیجات بگنجانید و مادرها، به بچه‌هایتان فست‌فوت ندهید. آن برنامه برای شبکه دو بود و من به نمایندگی از برنامه «محله گل‌وبلبل» و به اسم خانم چمنی به تلویزیون دعوت شده بودم. من به آن برنامه رفتم و صحبت از سبزیجات شد. من گفتم سبزیجات خیلی خوب است و در طول سه سال گذشته در مورد همین موضوع صحبت کرده‌ام و باور کنید سبزیجات بیشتر به آدم می‌چسبد و حواسم هم نبود گوشت گران شده است. منظورم کاملا این بود که سبزیجات بهتر است، همین.»

او ادامه داد: «سروته این ۱۵ ثانیه را زدند و من این را از چشم صداوسیما می‌بینم که یک جمله قنبله بد گذاشتند جلوی چشم مردم و این اتفاق آن‌قدر زود افتاد که من از خودم پرسیدم چه کسی جز عوامل آن برنامه، می‌تواند چنین کاری کرده باشد. چون این‌ها حاضرند برای وایرال شدن برنامه‌شان، آدم‌ها را سلاخی کنند.»

بختیاری در پایان این بخش از صحبت‌هایش گفت: «من خدا را شاهد می‌گیرم و به جان مادرم، قصدم فقط این بود که بگویم سبزیجات به مراتب ارزش غذایی بیشتری نسبت به گوشت دارد. من از غصه مردم ناراحت می‌شوم و مگر می‌شود ببینم مردم ناراحتند و من حال کنم.»

بیوگرافی هنری بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی با اشاره به این که در یک سال اخیر، به گفته خودش، شاهد هجمه‌های بسیاری چه از سوی همکارانش و چه از سوی مردم علیه خود بوده است، چنین گفت:«تاریخ نشان داده است هر کسی که می‌میرد عزیز و نازنین می‌شود و همه به یاد خوبی‌هایش می‌افتند. من در این مدت شاید بیش از ۱۰ بار آرزوی مرگ کرده‌ام. من، آدم بسیار قوی و قلدری هستم و گاهی اوقات با خود می‌گویم اگر فقط یک مورد از اتفاقاتی که برای من افتاد، برای یکی از آدم‌های سوسول دور و برم می‌افتاد دوام نمی‌آورند. من شاهد هجوم‌های ۸۰ میلیونی آدم‌ها علیه خودم بوده‌ام. شاید اگر به شما یا هر کس دیگری، در یک جمع چهار نفره، یک نفر بد نگاه کند طاقت نیاورید ولی من بارها شاهد حمله همکارانم و حمله مردم بوده‌ام. حمله‌هایی نابخردانه و ناجوانمردانه. چند وقت پیش شبی خیلی بد داشتم و با وجود تمام قدرتم و تمام کتاب‌هایی که دور و برم جمع کرده‌ام و تمام ویس‌های انگیزشی با عبارت‌های تاکیدی، یک مرتبه، یک جعبه زاناکس برداشتم و ۳۰ قرص کف دستم خالی کردم و به خودم گفتم تمامش کن. این قدر حالم بد بود. نمی‌دانم چه صدایی بود که به من گفت برو بیرون، قدم بزن، حالت عوض می‌شود و قطعا فردا روز بهتری است.»

قتل ادمین پیج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده‌است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول با یک زن متاهل (منشی شرکت مقتول) برخوردند که بازداشت شد و اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده‌اند و در حالی که فرضیه‌هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است، آنان رفتارهای نادرست مقتول را انگیزه‌ای برای قتل او دانستند. پلیس اعلام کرد این فرد به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده‌است و با پوشیدن لباس روحانیت بسیاری از افراد از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده‌است. بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری و ویدئو گفته است اطلاعی نداشته که این فرد روحانی نبوده؛ چراکه همیشه لباس روحانیت به تن داشته و همچنین او ادمین نبوده و فقط فن‌پیج بوده‌است.

فیلم های سینمایی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

​۱۳۹۹ مهدی صاحبی هرماس

۱۳۹۸ کاظم ملایی گورکن مهین دخت (دخی)

۱۳۹۸ بهرنگ دزفولی زاده بی صدا حلزون

۱۳۹۸ کمال تبریزی ما همه با هم هستیم مسافر فرودگاه

١٣٩٧ حامد تهرانی شب اول هجده سالگی مدیر مدرسه

۱۳۹۷ مسعود ده نمکی زندانی‌ها خواهر طاها

۱۳۹۶ علی جبارزاده آقای سانسور هاله

۱۳۹۶ حسین قناعت لازانیا نازنین

۱۳۹۶ آرش معیریان دم‌سرخ‌ها نگار

۱۳۹۶ بهمن گودرزی ما خیلی باحالیم کبرا

۱۳۹۶ مجیدرضا مصطفوی استیگمات همسر رادمنش

۱۳۹۶ محسن دامادی همه چی عادیه دنیا

۱۳۹۵ مرتضی علی عباس میرزایی انزوا نسرین

۱۳۹۵ محمدحسین فرح بخش پا تو کفش من نکن لیلی

۱۳۹۵ حسین قناعت قهرمانان کوچک بازیگر

۱۳۹۵ مانی حقیقی پنجاه کیلو آلبالو اکرم

۱۳۹۴ بهرام کاظمی مشکل گیتی ترابی

۱۳۹۴ سهیل بیرقی من ملیحه

۱۳۹۴ حسین قناعت دزد و پری خاله نوشین

۱۳۹۳ رحمان سیفی آزاد ماجان ثریا

۱۳۹۳ شهاب حسینی ساکن طبقه وسط

۱۳۹۲ مهشید افشارزاده پنج ستاره زری

۱۳۹۲ آرش معیریان کالسکه ماهرخ مشرقی‌زاده/پریا صابری

۱۳۹۱ فرزاد اژدری عملیات مهد کودک

۱۳۹۱ محمد بانکی تو و من سیمین

۱۳۹۰ علی عبدالعلی زاده بازگشت به آینده

۱۳۹۰ آرش معیریان ساعت شلوغی ژینوس

۱۳۸۹ محمد درمنش آژانس ازدواج

۱۳۸۹ مسعود ده نمکی اخراجی‌ها ۳ همسر اکبر دباغ

۱۳۸۹ آرش معیریان داماد خجالتی

۱۳۸۹ مهرداد فرید زن‌ها شگفت‌انگیزند مریم

۱۳۸۹ محسن دامادی قبرستان غیرانتفاعی

۱۳۸۹ نوید میهن دوست هر چی خدا بخواد وکیل طاهری

۱۳۸۹ جواد مزدآبادی ورود زنده‌ها ممنوع افسانه

۱۳۸۸ سعید سهیلی ازدواج در وقت اضافه شیوا

۱۳۸۸ شاهین باباپور حلقه‌های ازدواج

۱۳۸۸ عباس مرادیان دلقک‌ها قمر

۱۳۸۸ ابراهیم وحیدزاده عروسک شیرین

۱۳۸۸ قدرت‌الله صلح میرزایی زندگی شیرین نوشابه

۱۳۸۸ جمشید حیدری کیش و مات

۱۳۸۷ همایون اسعدیان ده رقمی

۱۳۸۷ محمد بانکی دو خواهر ستاره

۱۳۸۷ سید جمال ساداتیان شبانه روز سارا

۱۳۸۰ محمدرضا اعلامی ساقی

۱۳۷۹ اسماعیل رحیم زاده قلعه یاسین

۱۳۷۶ مهران تأییدی پشت دیوار شب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied