شمانیوز
شما نیوز

رضا رویگری

بیوگرافی رضا رویگری | از ماجرای مرگ چندباره تا ازدواج خبرساز

بیوگرافی رضا رویگری و زندگینامه رضا رویگری به همراه حواشی زندگی رضا رویگری را در این گزارش می خوانید.

بیوگرافی رضا رویگری | از ماجرای مرگ چندباره تا ازدواج خبرساز

به گزارش شمانیوز: رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در دی ماه سال 1325 در تهران به دنیا آمد.رضا رویگری تنها فرزند خانواده رویگری بود. رضا رویگری یک پسر دارد که در آلمان زندگی میکند و یک نوه به نام آوا دارد که در سال 1386 در گوا هند به دنیا آمده است. رضا رویگری در سال 1375 در آمریکا اولین کنسرت خودش را برگزار می کند.

وی خواننده سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب است.

رضا رویگری پس از جدایی از همسر اولش با تارا کریمی در سال 92 ازدواج می کند.اختلاف سنی رضا رویگری و همسر دومش تارا باعث توجه اصحاب رسانه شد.

 

رضا رویگری

 

زندگی شخصی رضا رویگری

به ورزش علاقه فراوانی دارد و بیشتر عصرها اگر سرصحنه نباشد، باید او را در باشگاه بدنسازی ببینید. سعی می کند غذاهای دریایی میل کند و به پوست صورتش برسد، او یکی از محبوب ترین بازیگران میانسال است. آدم حساس و دل نازکی است، می گوید:کودک درونم حضور پررنگی در زندگی ام دارد.

 

 

به تازگی خبر فوت رضا رویگری سوژه رسانه شده است تاکنون دو بار خبر فوت رضا رویگری منتشر شد تا سرانجام وی با انتشار یک فیلم از خودش به تمام شایعات پایان داد.

همسر رضا رویگری پس از خبرساز شدن حضور این بازیگر پیشکسوت در آسایشگاه کهریزک در گفت‌وگویی تلفنی با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، ضمن گلایه از قضاوت‌هایی که در مورد نحوه برخورد او با این هنرمند شده است می‌گوید ۸ سال از عمرش را صرف نگهداری و پرستاری از رویگری کرده است.

 

رضا رویگری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied