شمانیوز
شما نیوز

هدیه شوکه کننده برای زن کرمانشاهی که ۴ قلو به دنیا آورد | استاندار کولاک کرد

استاندار کرمانشاه به همراه برخی از مسئولان استان از چهارقلوهای تازه متولد شده عیادت کردند و یک واحد آپارتمان، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۸ میلیون تومان بلاعوض به این خانواده هدیه شد.

هدیه شوکه کننده برای زن کرمانشاهی که ۴ قلو به دنیا آورد | استاندار کولاک کرد

به گزارش شمانیوز: بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه امروز با حضور در بیمارستان حضرت معصومه(س) از چهار‌قلوهای کرمانشاهی عیادت کرد و به مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه دستور داد که اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن برای تأمین یک دستگاه آپارتمان رایگان برای این خانواده پرجمعیت انجام دهند.

استاندار کرمانشاه همچنین به مدیرکل بهزیستی استان دستور داد که پیگیری لازم را برای تأمین رایگان شیرخشک و پوشک چهارقلوها انجام دهد.

امیری‌مقدم در پاسخ به درخواست پدر چهارقلوها درباره هزینه دسترسی به پزشک، از مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه هم خواست که زمینه حضور رایگان پزشک در منزل چهارقلوها را فراهم کند.

وی در ادامه حضورش در این بیمارستان، به کادر درمان به ویژه پرستاران خداقوت گفت و دستور داد که زحمات این روزهای کادر درمان بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان(NICU) در حقوق پایان ماه آنان جبران شود.

رایگان شدن هزینه درمان همه نوزادان بستری در بخش ویژه نیز از دیگر نتایج بازدید استاندار از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت معصومه(س) بود.

حجتی‎‌پور، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در این عیادت گفت که به برکت حضور استاندار کرمانشاه در بیمارستان حضرت معصومه(س)، هزینه درمان تمام نوزادانی که اکنون در مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان حضرت معصومه(س) بستری هستند، رایگان می‌شود.

وی عنوان کرد: وضعیت عمومی چهار قلوها هم اکنون خوب است و به احتمال زیاد فردا جمعه ترخیص خواهند شد.

حجتی‌پور از اهدای 28 میلیون تومان به عنوان هدیه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این نوزادان خبر داد و گفت: همچنین سازمان تأمین اجتماعی 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه به والدین چهارقلوهای کرمانشاهی اختصاص داد.

وی با مساعد اعلام کردن حال چهارقلوها از زحمات کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه کودکان و نوزادان این بیمارستان در مراقبت از این نوزادان قدردانی و خاطرنشان کرد: چهارقلوها فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند.

استاندار کرمانشاه همچنین پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت معصومه (س) از جمله بخش ال، دی، آر (زایشگاه مدرن و منطبق با استانداردهای روز دنیا) از امکانات و فضای این بیمارستان سبز و نحوه خدمات در آن ابراز رضایت کرد.

پریا غلامی مادر 22 ساله چهار قلوها، در زایمان اول و دوم خود دو فرزند دختر به دنیا آورده بود که با تولد چهارقلوها صاحب دو پسر و دو دختر دیگر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied