شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی

جنجال عکس قایمکی یک مرد با همسر مسی | لیونل مسی از این عکس شوکه شد ؟

همسر و فرزندان لیونل مسی در اوج خوشحالی از برد تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل کرواسی، عکسی به یادگار گرفتند که تبدیل به سوژه داغ مجازی شد.


جنجال عکس قایمکی یک مرد با همسر مسی | لیونل مسی از این عکس شوکه شد ؟

لیونل مسی  بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می‌کند. لیونل مسیتنها بازیکن تاریخ فوتبال است که ۶ بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا، ۷ بار برندهٔ توپ طلا و ۶ بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۷۶۰ گل و ۳۳۰ پاس گل را به ثمر رسانده‌است و به عقیده بسیاری از صاحب نظران برجسته او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان استلیونل مسی و آرژانتین پس از سال ها و با شکست 3-0 کرواسی، در نیمه نهایی مسابقات قطر، بازهم به فینال جام جهانی فوتبال رسیدند. گلزنی جولیان آلوارز مهاجم جوان در کنار پنالتی مسی در نیمه اول تا حدودی صعود را برای آرژانتین قطعی کرد.

لیونل مسی

بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی و هم تیمی های لوکا مودریچ با قدرت شروع کردند اما، شب شب آنها نبود. عامل اصلی این برد، لیونل مسی همان دارنده هفت توپ طلا بود که در انتهای بازی هم جایزه بهترین بازیکن مسابقه را نیز دریافت کرد.

یکی از جذابیت های این برد شیرین، شادی خانواده لیونل مسی بود که تصاویرش را در ادامه مشاهده می کنید.

آنتونلا همسر مسی در کنار پسرانش سرشار از شادی بوند و تصاویری از لبخند و شادی آنها در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در این بخش ازهم مشاهده می کنید. اما نکته جالب این عکس، مرد جوانی بود که در میان تماشاگران سرپا ایستاده و در حال لبخند زدن به دوربینی است که عکس همسر و فرزندان مسی را می اندازد.

خود این صحنه برای بسیاری از صفحات اجتماعی، تبدیل به سوژه گشت و با تیترهایی تحت عنوان های مختلف دست بدست شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied