شمانیوز
شما نیوز

ستاره سادات قطبی

عکس نگران کننده ستاره سادات قطبی | بیماری مجری مشهور لو رفت

ستاره سادات قطبی بازیگر، مجری تلویزیون و همسر شهرام شکیبا می باشد که به تازگی با استوری جدیدی که منتشر کرده است مخاطبانش را نگران کرد.

عکس نگران کننده ستاره سادات قطبی |  بیماری مجری مشهور لو رفت

ستاره سادات قطبی بازیگر و مجری 36 ساله تلویزیون که در فضای مجازی بسیار فعال است، با انتشار عکس و دلنوشته ای در صفحه اینستاگرام خود خبر از ناخوش احوالی اش داد. 

داروهای-ستاره-قطبی

خبر نگران کننده ستاره قطبی برای طرفدارانش

ستاره قطبی همسر شهرام شکیبا به تازگی با قرار دادن باکسی در اینستاگرام به درد و دل با دنبال کننده های صفحه اش پرداخت و بعد از انتشار عکسی با حال نزار از داروهایی که این روزها استفاده می کند، رونمایی کرد و آنها را غذای روزانه اش (ناهار و شام) خواند.

بیماری-ستاره-قطبی

مجری محجبه تلویزیون به دنبال منتشر کردن عکس چندین آمپول و سرُم در استوری اینستاگرامش دلنوشته ای غمگین قرار داد و برای فالوورهایش نوشت:

امروز لبخند و گریه ی منو دیدید

مجبورم به خاطر شماها و بچه ها بخندم

حالم اصلاً خوب نیست قربونتون برم.

خیلی برام دعا کنید خییلی

دعا کنید خلاص بشم از این همه....

خدا درد رو میده درمونش هم میده

اما اگه نخواد تا آخر عمر بهت هدیه اش

میکنه.

امشب من برای همه تون طلب عافیت

میکنم

شما هم برای من

میگن تا دیر نشده به کسی که دوستش

داری بگو دوستت دارم.

تا دیر نشده بگم بهتون که خیییلی

دوستتون دارم.

شبتون بخیر رفقا.

بیوگرافی کوتاه ستاره قطبی و همسر و فرزندانش

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری بوده و سابقه اجرا و بازی در سریال گاندو 2 و نوار زرد 2 را در کارنامه هنری خود دارد.

ستاره قطبی چند سالی است که با شهرام شکیبا ازدواج کرده، شهرام شکیبا نیز سابقه داوری و مجری گری در برنامه هایی مانند دیدی نو، قند پهلو، مسابقه ثانیه ها، خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … دارد. این زوج دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین از زندگی مشترک خود دارند، ستاره قطبی از ازدواج اولش دارای یک پسر به نام امیر علی و آقای شکیبا نیز از ازدواج سابقش پسری به نام علی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied