شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور مردم مراقب باشند | سرد شدن ۱۲ درجه‌ای هوا

هواشناسی روز های آینده را در ادامه می‌خوانید.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور مردم مراقب باشند  | سرد شدن ۱۲ درجه‌ای هوا

 جدیدترین پیش‌بینی‌ها در هواشناسی  و ورود سامانه بارشی جدید به کشور را در ادامه می خوانید.  در  هواشناسی ا مروز در در برخی‌ نقاط‌ کشور بارش پراکنده وجود دارد.  هواشناسی برای نوار غربی کشور نیز سامانه‌ بارشی‌ پیش بینی کرده است. هواشناسی روز های آینده را  در ادامه می‌خوانید: 

 سازمان هواشناسی بر اساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز یکشنبه‌ در برخی‌ نقاط‌ آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، ارتفاعات‌ البرز، خراسان جنوبی‌، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات‌ و دامنه‌ها در جنوب‌ کرمان و شمال هرمزگان بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

از بعدازظهر دوشنبه‌ در استان‌های آذربایجان غربی‌ و آذربایجان شرقی‌ و بخش‌هایی‌ از سیستان و بلوچستان و شرق‌ هرمزگان ابرناکی‌، رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ با ورود سامانه‌ بارشی‌ به‌ غرب‌ کشور ابرناکی‌ و بارش‌ باران در مناطق‌ مرزی غرب‌ کشور آغاز می‌شود.

چهارشنبه‌ سامانه‌ بارشی‌ در نوار غربی‌ تقویت‌ شده و در این‌ نواحی‌ رگبار باران، رعدوبرق‌، وزش‌ باد شدید و در نواحی‌ مستعد تگرگ‌ رخ‌ خواهد داد.

پنجشنبه‌، علاوه بر نوار غربی‌ کشور، در سواحل‌ غربی‌ دریای خزر، ارتفاعات‌ و دامنه‌های جنوبی‌ البرز در استان‌های قزوین‌، البرز و تهران، ارتفاعات‌ و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، بخش‌هایی‌ از مرکز کشور و همچنین‌ در استان‌های بوشهر و غرب‌ فارس‌ سامانه‌ بارشی‌ فعالیت‌ خواهد داشت‌.

امروز در بخش‌هایی‌ از شمال غرب‌، شمال شرق‌، مرکز، استان‌های واقع‌ بر دامنه‌های جنوبی‌ البرز و سواحل‌ دریای خزر وزش‌ باد شدید و در نواحی‌ مستعد خیزش‌ گردوخاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود. این‌ شرایط‌ چهارشنبه‌ و پنجشنبه‌ در نیمه‌ شرقی‌ کشور، بخش‌هایی‌ از مرکز و دامنه‌های جنوبی‌ البرز انتظار می‌رود.

امروز در استان‌های ساحلی‌ دریای خزر و اردبیل‌ کاهش‌ محسوس‌ دما ۸ تا ۱۲ درجه رخ‌ خواهد داد و از دوشنبه‌ تا پنجشنبه‌ در این‌ مناطق‌ روند افزایشی‌ دما انتظار می‌رود.

امروز دریای خزر مواج‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied