شمانیوز
شما نیوز

سریال پوست شیر

بازیگر نقش منصور در سریال پوست شیر کیست؟ | کسی فکرش را نمی کرد این خانم همسر بازیگر پوست شیر باشه

مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور در سریال پوست شیر است.

بازیگر نقش منصور در سریال پوست شیر کیست؟ | کسی فکرش را نمی کرد این خانم همسر بازیگر پوست شیر باشه

مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور در سریال پوست شیر است. مجتبی پیرزاده بازیگر سریال پوست شیر متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است. او بازیگر سریال‌هایی مانند سایه‌بان و فیلم سینمایی فروشنده می‌باشد و حالا در جدیدترین کار هنری خود در سریال پوست شیر در نقش منصور حضور دارد. پردیس احمدیه، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و بابک کریمی دیگر بازیگرانی هستند که در کنار شهاب حسینی در سریال پوست شیر  نقش آفرینی می‌کنند.

 

سریال پوست شیر

 

بیوگرافی مجتبی پیرزاده

نام:مجتبی

نام خانوادگی:پیرزاده

تاریخ تولد:11 دی 1364

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت:بازیگری

وضعیت تاهل:متاهل

همسر:فرزانه تفرشی

 

زندگی شخصی مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در سال 1364 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است و در حال حاضر شغل اصلی اش بازیگری است.

پیرزاده با بازی در سریال سایه بان، به شهرت و موفقیت دست یافت. او پس از این سریال، در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش آفرینی کرده است و با بازی‌هایش توانسته است تعداد زیادی از طرفداران را به دست آورد. در ادامه این بخش از بیوگرافی بازیگران در نمناک به بررسی بیوگرافی کامل و عکس‌های جدید این بازیگر جوان خواهیم پرداخت.

 

ازدواج و همسر مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده و همسرش، دو بازیگر معروف هستند که با یکدیگر ازدواج کرده اند. همسر ایشان، فرزانه تفرشی نیز در صنعت بازیگری در تئاتر فعالیت می کند و همچنین همکار مجتبی پیرزاده می باشد. فرزانه تفرشی دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته تئاتر از دانشگاه سوره است و در کنار بازیگری در تئاتر، به کارگردانی نیز مشغول است.

یکی از نکات جالب درباره این زوج هنری این است که همسر مجتبی پیرزاده، یعنی فرزانه تفرشی، متولد 1 بهمن 1364 بوده و اختلاف سنی آن‌ها تنها 20 روز است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سارا

    مجتبی پیرزاده عالی درنقش منصور سریال پوست شیر درخشید.دراینده سوپر استار ایران خواهد شد.