شمانیوز
شما نیوز

متین ستوده

عکس جدید از متین ستوده غوغا کرد | تغییر قیافه متین ستوده از گذشته تا کنون

عکسی از متین ستوده با تغیر قیافه جدید را در ادامه مشاهده می کنید.

عکس جدید از متین ستوده غوغا کرد | تغییر قیافه متین ستوده از گذشته تا کنون

عکسی از متین ستوده با تغیر قیافه جدید را در ادامه مشاهده می کنید متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون است. متین ستوده با انتشار عکسی خبر از ازدواجش با علی زندی را داد. . متین ستوده در سریال ها و فیلم های کمدی و جدی زیادی ایفای نقش کرده است متین ستوده در اخرین کار خود در سریال اهوی من مارال  مشغول بازی است. 

متین ستوده

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

متین ستوده

شنیدن خبر مرگ افراد نزدیک واقعا دردناک است و کنار آمدن با این موضوع کار ساده ای نیست. متاسفانه من سال ها قبل خاله و دختر خاله ام را از دست دادم و این موضوع تا مدت ها روی روحیه من تأثیرات منفی گذاشت اما چیزی که به من تلنگر اساسی زد و باعث تغییر جدی نگاهم به مرگ شد مرگ یکی از پسران جوان فامیل بود که به تازگی ازدواج کرده بود و هیچ کس در بدترین شرایط ممکن هم فکرشو نمی کرد که او ممکن است فوت کند اما او در یک تصادف درگذشت و این اتفاق باعث شد که من به این حقیقت که مرگ هیچ وقت خبر نمی کند و هر لحظه ممکن است سراغ آدم بیاید پی ببرم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied