شمانیوز
شما نیوز

رضا قوچان نژاد | همسر رضا قوچان نژاد | عکس رضا قوچان نژاد

عکس عاشقانه رضا قوچان نژاد و همسرش | قوچان نژاد با این عکس جواب شایعات را داد

پس از فاصله زیاد، رضا قوچان‌نژاد، کاپیتان سابق تیم ملی، در صفحه شخصی خود عکسی از خودش و سروین بیات منتشر کرد و رابطه عاشقانه آن دو را به نمایش گذاشت.

عکس عاشقانه رضا قوچان نژاد و همسرش | قوچان نژاد با این عکس جواب شایعات را داد

رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی و شناخته شده به عنوان "گوچی" در میان طرفداران فوتبال ایران، مدتی است که از حوزه حرفه‌ای فوتبال فاصله گرفته است. آخرین بازی این رضا قوچان نژاد ستاره سابق در حوزه فوتبال با باشگاه زووله هلند بوده است. اما در مدتی که از بازی در فوتبال دور بوده، برخی رسانه‌ها خبر دادند که چند تیم لیگ برتر ایران به دنبال خدمات رضا قوچان نژاد هستند و در حال مذاکره با او هستند.

رضا قوچان نژاد

اما ظاهرا این اخبار شائبه ای بیش نبود، چرا که تا این لحظه این مهاجم گلزن با هیچ تیمی قرارداد نبسته و حتی به نظر می رسد برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرده است.

با این وجود بازیکن سابق تیم ملی این روزها بیشتر در فضای مجازی فعالیت می کند. گوچی فوتبال ایران در تازه ترین فعالیت اش در اینستاگرام بعد از مدت ها تصویری عاشقانه را منتشر کرده است.

قوچان نژاد در این استوری با نمایش تصویری از همسرش سروین بیات از عاشقانه تازه شان در هلند رونمایی کرده و به برخی شایعات مبهم پاسخ داده است.

به نظر می رسد گوچی فوتبال ایران رسما از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کرده است. هر چند هنوز گروهی از هواداران کاپیتان سابق تیم ملی منتظر بازگشت او به زمین سبز بازی هستند.

اما روند فعالیت های اخیر قوچان نژاد در فضای مجازی و تفریحات و سفرهای متعددش حکایت از این دارد که او از میادین فوتبال کناره گیری کرده است.

با این وجود در روزهای اخیر قوچان نژاد با انتشار تصاویر جالب توجه ای از سفر تازه اش به کشور امارات سوژه کاربران شده است.

در همین‌ راستا تازه ترین تصویری که از تیپ و استایل جدید او در دوبی ثبت شده باعث تعجب دنبال کنندگان اش شده است.

چرا که برخی از آنها معتقدند ستاره سابق تیم ملی برخلاف سن و‌ سال اش بسیار جوان و آماده به نظر می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حسینعلی زمانپور

    خدایی ساره رو دوست دارم فیلم دل بازی کرده

تبلیغات متنی