شمانیوز
شما نیوز

شکیرا

رابطه لوئیس همیلتون و شکیرا لو رفت | عکس شوهر جدید شکیرا غوغا کرد

شکیرا نامزد سابق جرارد پیکه به نظر می رسد قصد دارد با ستاره ای دیگر از دنیایی ورزش و قهرمان افسانه ای فرمول یک لوئیس همیلتون وارد رابطه عاشقانه شود و این دو دیدارهای مختلفی تا کنون با یکدیگر داشته اند.

رابطه لوئیس همیلتون و شکیرا لو رفت |  عکس شوهر جدید شکیرا غوغا کرد

دعواهای جرارد پیکه و همسر سابقش شکیرا تمامی ندارد . باز هم بر سر بچه ها ! شکیرا  به دلیل بیماری پدرش در بارسلونا مانده بود. فعلا مشخص نیست این پرستار برای مراقبت از دو پسر  شکیرا در چهار ماه تعطیلات در بارسلون و میامی خواهد بود یا فقط در میامی است.همچنین گفته شده برنامه های قبلی توافق شده پیکه و  شکیرابرای حضانت دو پسرشون در تعطیلات تغییر کرده و (شاید شکیرا دو پسرشو به بارسلون ببره و 19 روز در ماه رو با پیکه زندگی کنند ) قبلا قرار بود پیکه برای تحویل گرفتن دو پسرش به میامی برود.این موضوع دقیقاً همان چیزی بوده که تنشی جدید در روابط میان مدافع سابق بارسلونا و همسر پیشین او را به همراه داشته است.

شکیرا

دیدار های دو چهره مشهور هنر و ورزش رنگ دیگری به خود گرفته و یک نشریه مطرح آمریکایی از احتمال رابطه و نامزدی این دو صحبت کرده اند. شکیرا پس از جدایی از پیکه تصمیم گرفت اسپانیا را ترک کند و به شهر میامی آمریکا برود تا بتواند به حضورش در دنیای هنر با جدیت بیشتری ادامه دهد.این خواننده مشهور کلمبیایی که در چند ماه اخیر چند آهنگ جنجالی درباره خیانت پیکه به خودش خوانده که با استقبال گسترده‌ای روبرو شده، حالا بار دیگر به صدر اخبار برگشته است.شایعاتی درباره ارتباط او با همیلتون منتشر شده که نشان می‌دهد این دو قصد دارند به زودی رابطه جدی را شروع و نامزدی‌شان را اعلام کنند.این خواننده ۴۶ ساله به همراه راننده ۳۸ ساله فرمول یک در چند روز اخیر بارها کنار هم دیده شده‌اند و مجله پیپل تاکید کرده که این دو نفر به زودی از رابطه رسمی‌شان پرده برخواهند داشت، هرچند در حال حاضر صرفا در مرحله شناخت از هم هستند.

ستاره مشهور فرمول یک

این دو نفر در زمان برگزاری مسابقات فرمول یک در اسپانیا نیز در کنار هم دیده شده بودند و همه شایعات از آنجا شروع شده بود و حالا در مسابقات فرمول وان میامی هم ادامه پیدا کرده است.

این دو شخصیت سرشناس دنیای هنر و ورزش هنوز هیچ حرفی در این باره در شبکه‌های اجتماعی یا رسانه‌ها نزده‌اند اما انتظار می‌رود که این اتفاق هم به زودی رخ دهد.

گفتنی است شایعات بسیاری درباره رابطه رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با لوئیس همیلتون منتشر شده است.

رابطه لوئیس همیلتون و شکیرا

مجله «پیپِل» رابطه لوئیس همیلتون و شکیرا را تایید کرده است. گمانه‌زنی‌ها در مورد رابطه آنها از زمانی که با هم در گرندپری میامی دیده شدند، مطرح شد.

لوئیس همیلتون و شکیراشکیرا و قهرمان فرمول یک

این رابطه غیرمنتظره بین خواننده ۴۶ ساله کلمبیایی و راننده ۳۸ ساله فرمول ۱ توجه دنیا را به خود جلب کرده است. مجله پیپِل تحقیقاتی را انجام داده و تأیید کرده که آنها واقعاً با هم قرار می‌گذارند. به گفته این مجله، آنها در حال حاضر در مرحله آشنایی با یکدیگر هستند. اظهارات اطرافیان آنها این اطلاعات را تأیید می‌کند.

این شایعات از رویارویی آنها در میامی در جریان گرندپری سرچشمه می‌گیرد. در ابتدا شکیرا با تام کروز دیده شد، اما بعداً همیلتون وارد تصویر شد. رسانه Page Six اولین رسانه‌ای بود که این اتفاق را گزارش کرد.

اگرچه همه چیز در ابتدا فقط یک حدس و گمان به نظر می‌رسید، اما آنها با هم در مسابقه بزرگ فرمول یک اسپانیا در بارسلونا نیز دیده شدند. آنها چند باری باهم در ملاعام شکار دوربین‌ها شدند و حتی با هم عکس گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied