شمانیوز
شما نیوز

مهدی قائدی

مهدی قائدی بعد از مدت‌ها با سر تراشیده کنار همسرش پیداش شد | عکس عاشقانه قائدی در کنار همسرش

جدیدترین عکس مهدی قائدی را در ادامه مشاهده می کنید.

مهدی قائدی  بعد از مدت‌ها با سر تراشیده کنار همسرش پیداش شد | عکس عاشقانه قائدی در کنار همسرش

 مهدی قائدی بازیکن معروف تیم استقلال است. مهدی قائدی از بازیکنان دهه هفتادی تیم استقلال محسوب می شود. مهدی قائدی ازدواج کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که همسر مهدی قائدی از وی بزرگتر است.

مهدی قائدی

همسرم در کارم دخالت نمی‌کند​

«چرا انتخاب تو بعد از جدایی از استقلال، امارات بود؟ برای پول بود یا بحث تصمیم گیری همسرت؟» قایدی در پاسخ به این سئوال گفت: همسرم در کار من دخالت نمی‌کند. او نظر می‌دهد، ولی تصمیم گیری با خودم است. هر موقع بگویم استقلال یا هر تیم دیگری، آنقدر که استقلال را دوست دارد می‌گوید استقلال. نمی‌دانم چرا در فضای مجازی می‌گویند همسر مهدی نمی‌گذارد بیاید یا نمی‌گذارد کار کند. این‌ها حاشیه است.

۱ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو از انتقال من ناپدید شد

 

وی افزود: با جدایی من از استقلال، پول خوبی به استقلال می‌رسید. ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به استقلال رسید و نمی‌دانم آن پول چه شد. این مبلغ می‌توانست تمام بدهی‌ها را صاف کند. آن پول ناپدید شد و هیچکس پیگیری نکرد.

از شرایط استقلال خنده ام می‌گرفت

بازیکن استقلال در خصوص اینکه آیا اگر دست خودت باشد به استقلال بر می‌گردی یا انتخابت جای دیگری است؟ بیان کرد: استقلال را خیلی دوست دارم. همیشه هم گفته‌ام استقلال تیمی است که باید از همه نظر خوب باشد. هم استقلال هم پرسپولیس. باشگاه امکاناتی ندارد. به عشق هواداران جانمان را گذاشتیم. بدترین سال استقلال از نظر پرداختی بود. اگر پرداختی داشتیم شاید همه چیز عوض م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied