شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا شریفی نیا

رابطه شهره قمر با محمدرضا شریفی نیا لورفت | لایو جنجالی خانم بازیگر با محمدرضا شریفی نیا

شهره قمر بازیگر سینمای ایران است که در یکسال گذشته بسیار حاشیه ساز بوده است در جدیدترین حاشیه های خود این بار یک ویدئو از خود به نمایش گذاشته و به محمدرضا شریفی نیا حمله می کند.

رابطه شهره قمر با محمدرضا شریفی نیا لورفت | لایو جنجالی خانم بازیگر با محمدرضا شریفی نیا

شهره قمر بازیگر سینمای ایران است که در یکسال گذشته بسیار حاشیه ساز بوده است در جدیدترین حاشیه های خود این بار یک ویدئو از خود به نمایش گذاشته و به محمدرضا شریفی نیا حمله می کند. محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. محمدرضا شریفی نیا همسر سابق آزیتا حاجیان بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد. بعد از طلاق محمدرضا شریفی نیا خبر ازدواج او با رز رضوی پخش شد.بعد از طلاق محمدرضا شریفی نیا خبر ازدواج او با رز رضوی پخش شد.

شهره قمر در لایو جنجالی اش درباره فساد در سینما صحبت کرد و گفت: من سند و مدرک دارم وقتی من میگم آقای شریفی نیا یک فاسد به تمام معناست برای اینکه یک فاسد به تمام معناست، من مدرک دارم.

شهره قمر همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی