شمانیوز
شما نیوز

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بعد از مدت‌ها نبودن با بدترین شکل ممکن ظاهر شد | ارسلان قاسمی را عمرا اگه بشناسی

ارسلان قاسمی از آن دسته کودکانی بود که با بازی در چند فیلم و سریال به شهرت رسید. او چهره زیبایی داشت و بازیگر کودک با استعدادی به شمار می رفت از این رو این مسیر را ادامه داد تا همچنان از بازیگران شناخته شده کشورمان باشد.

 ارسلان قاسمی بعد از مدت‌ها نبودن با بدترین شکل ممکن ظاهر شد | ارسلان قاسمی را عمرا اگه بشناسی

ارسلان قاسمی بازیگر جوان و با استعدادی است. ارسلان قاسمی فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری است. ارسلان قاسمی از کودکی بازیگری را شروع کرده است. ارسلان قاسمی در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است. ارسلان قاسمی با بازی در سریال هوش سیاه و فاصله ها محبوب شد. او در زمینه موسیقی نیز فعال است. ارسلان قاسمی مجرد است و ازدواج نکرده است.

 ارسلان قاسمی

بازیگران کودک بسیاری در صدا و سیما و سینمای ایران بازی کردند و دیگر اثری از آنها در کارهای هنری دیده نمیشود. اما ارسلان از آن دسته کودکانی بود که علاوه بر چهره اش پشتکار زیادی داشت و توانست در هر سنی در اثار نمایشی حضور داشته باشد. بازی در سریال های تاریخی مانند یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن ایرانی از مشهور ترین کارهای او در زمان کودکی است. او در نوجوانی هم در چند کار بازی کرد که هوش سیاه و تا ثریا از پربیننده ترین آثار او بودند. ارسلان مدت هاست که تغییرات زیادی در چهره اش ایجاد کرده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی