شمانیوز
شما نیوز

آیشواریا رای

همه زیبایی آیشواریا رای به تاراج رفت | صورت داغون و چاق آیشواریا رای همه را شوکه کرد

جدیدترین عکس آیشواریا رای را در ادامه مشاهده می کنید.

همه زیبایی آیشواریا رای به تاراج رفت | صورت داغون و چاق آیشواریا رای همه را شوکه کرد

 آیشواریا رای یک هنرپیشه، مدل و کارآفرین هندی است. او به عنوان جذاب­ترین زن دنیا در سال ۲۰۰۳ معرفی شد.آیشواریا رای یکی از بازیگران زن هندی است که در ۱ نوامبر ۱۹۷۳ میلادی (۱۰ آبان ۱۳۵۲ شمسی) در شهر منگلور در ایالت کارناتاکا هند متولد شد.  آیشواریا رای زبان مادری او تولو است اما به هندی، انگلیسی، کانارا و ماراتی تسلط کامل دارد. چشمان او به قدری شگفت انگیز است که صبح ها سبز رنگ است و در تاریکی و شب ها به رنگ آبی تغییر می کند.

آیشواریا رای

آیشواریا در کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت و بار ها گفته است در گذشته شب ها به آرزوی بازیگر شدن سر بر روی بالشت میزاشتم. او به واسطه چشمان زیبایی که داشت، قبل از تحصیل در دانشگاه پیشنهادات خوبی جهت بازیگری و فیلم های کوتاه تبلیغاتی دریافت کرد اما او نپذیرفت و تصمیم گرفت به تحصیل در رشته معماری در دانشکده روپارل در ماتونگ مشغول شود.

پدرش مهندس زیست دریا و مهندس دریا نوردی می باشد، تنها برادرش آدیتیا نام دارد که به واسطه علاقه پدرش به دریا، مهندس سازه های نیروی دریایی ارتش هند است. مادر او اغلب وقت خود را به نویسندگی و خانه داری صرف می کند. او اغلب در امتحانات مدرسه نمره ای بالاتر ار ۹۰ را کسب می کرد و به گونه ای شاگرد زرنگ کلاسشان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی