شمانیوز
شما نیوز

استایل سبز نعیمه نظام دوست جنجالی شد | نعیمه نظام دوست جذاب تر ازهمیشه

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما تلویزیون است. نعیمه نظام بازیگر کمدی و خوش خنده است. عکسی جدید با تیپ متفاوت از نعیمه نظام دوست را در زیر می بینید.

استایل سبز نعیمه نظام دوست جنجالی شد | نعیمه نظام دوست جذاب تر ازهمیشه

نعیمه نظام دوست بازیگر خوش خنده ایرانی است. نعیمه نظام دوست متولد سال 1353 است. نعیمه نظام دوست فوق دیپلم تصویربرداری دارد. نعیمه نظام دوست با سریال ساعت خوش به شهرت رسید. نعیمه نظام دوست مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. 

نعیمه نظام دوست از بازیگران مطرح و با سابقه سینما و تلویزیون است که بیشتر مردم او را با نقش های کمدی می شناسند این خانم هنرمند از سال 1372 تا کنون در عرصه بازیگری حضور فعال دارند او از معدود بازیگران زن ایرانی بوده که در مجموعه های طنز ساعت خوش و سال خوش بازی کرده است خانم نظام دوست ابتدا با وزن بالایی که داشت مورد انتقاد هوادارانش قرار میگرفت و در نهایت اقدام به عمل جراحی برای کاهش وزن کرد وبه شدت وزن خود را کم کرد و همین سبب شد خیلی کم به او بازی بدهند و پیشنهادات بازیگری با او بعد از کاهش وزن به شدت کاهش یافت و حضورش در سینما و تلویزیون کم رنگ شد اما او همچنان از بهترین های سینما و تلویزیون ایران است شخصیت و اخلاق او بسیار مهربان بوده و خیلی کم دیده ایم که وارد حاشیه شود.

نعیمه نظام دوست

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی