شمانیوز
شما نیوز

ساعت 100 مییلیاردی جورجینا نامزد رونالدو | نامزد رونالدو با ساعت چرم تمساح و الماس نشان

جورجینا رودریگس به‌تازگی خرید لاکچری جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشته است؛ ساعتی با برند Jacob&Co به ارزش ۸۶هزار یورو.

ساعت 100 مییلیاردی جورجینا نامزد رونالدو | نامزد رونالدو با  ساعت چرم تمساح و الماس نشان

کریستیانو رونالدو در اینستاگرام دنبال کننده های زیادی دارد کریستیانو رونالدو در تیمم ممللی پرتغال بازی می کند. کریستیانو رونالدو تواننست رکورد علی دایی را پشت سر بگذارد و نفر اول بیشترین گل زن جهان شود. کریستیانو رونالدو با جورجینا چند سالی است نامزد کرده است و به زودی نیز ازدواج می کند. جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو اخیرا ساعتی گران قیمت سفارش داده است.

ساعت 100 مییلیاردی جورجینا نامزد رونالدو

جورجینا رودریگس، همسر کریستیانو رونالدو با بیش از ۵۰ میلیون دنبال‌کننده یکی از پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی است. او زمانی به شهرت رسید که رابطه خود را با ستاره پرتغالی رسانه‌ای کرد و با مجموعه «من جورجینا هستم» در شبکه نت‌فلیکس بسیار مشهورتر شد.

کریستیانو رونالدو

جورجینا یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در کت‌واک‌ها و رویدادهای مختلف است. با تمام این‌ها او توانسته میراث خود را ایجاد کند و اکنون یک دستاورد جدید و شگفت‌انگیز به آن اضافه کرده است.

جورجینا رودریگس به‌تازگی خرید لاکچری جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشته است؛ ساعتی با برند Jacob&Co به ارزش ۸۶هزار یورو. این نمونه از بهترین و منحصربه‌فردترین جواهرات ساخته شده است.

کریستیانو رونالدو

ابتدا این ساعت با الماس سفید و رزگلد پوشانده شده است. علاوه بر این، کریستالی که از قطعه محافظت می‌کند یک یاقوت کبود قرمز در ارتباط با بند چرمی تمساح قرمز و دسته‌های طلایی است. برند سازنده این قطعه یعنی Jacob&Co نیز چندین تصویر از جورجینا در حالی که در تعطیلات با فرزندانش در ساحل به سر می‌برد، منتشر کرده است.

 

 

اما همسر کریستیانو رونالدو تنها سلبریتی نیست که این قطعه منحصربه‌فرد را به دست آورده است. ریحانا خواننده مشهور نیز این ساعت را انتخاب کرده است اما نه برای مدلی که با رزگلد پوشیده شده بلکه برای مدلی که فقط با الماس سفید پوشانده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied