شمانیوز
شما نیوز

پونه عاشورپور | عکس پونه عاشورپور

چهره واقعی پونه عاشورپور بازیگر سریال همه گیر | پونه عاشورپور با این قیافه کسی ندیده

جدیدترین عکس از پونه عاشورپور را در ادامه مشاهده می کنید.

چهره واقعی پونه عاشورپور بازیگر سریال همه گیر |   پونه عاشورپور با این قیافه کسی ندیده

پونه عاشورپور بازیگر جوان و تازه کار تئاتر سینما و تلوزیون کشورمان بروجرد است . پونه عاشورپور در اصل زادگاه پدری اش آبادان و اروندکنار است و خانم بازیگر سال های پیش تحصیلاتش را در دانشگاه آبادان به اتمام رساند. پونه عاشورپور این بازیگر جوان کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و با فیلم بخارست به سینما معرفی شده و با سریال های جادوگر و ملکه گدایان در شبکه نمایش خانگی نقش آفرینی کرده و  به عنوان بازیگر حضور داشته است و هم چنین در تئاترهای دروغ ، شک ، اولد سیبروک بازی کرده است. پونه عاشورپور گفتنی است اولین حضور وی در تلویزیون در سریال همه گیری بوده و با این سریال مرعفی شده است.

پونه عاشورپور

نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌ کند. نقش همسر او را نیما شاهرخ‌ شاهی بازی می‌ کند که کاراکتر او یک پزشک است که همه چیز را رها کرده و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان است که فداکاری می‌ کنند.

بازیگران این سریال محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌ پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و … هستند.

از عوامل دیگر این سریال می‌ توان به محسن فلاحی مدیر تصویربرداری، پرهام وفایی تدوینگر، بابک زرین موسیقی، محمد درگاهی صداگذاری، محمدصادق بکتاشیان کارگردان و سعید کمانی تهیه‌ کننده اشاره کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی