شمانیوز
شما نیوز

مهراوه شریفی نیا ملیکا شریفی نیا

عکس ناپدری ملیکا و مهراوه شریفی نیا | همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

در این مطلب نگاهی داریم به بیوگرافی همسر دوم آزیتا حاجیان و ناپدری ملیکا و مهراوه شریفی نیا.

عکس ناپدری ملیکا و مهراوه شریفی نیا  | همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

در این مطلب نگاهی داریم به بیوگرافی همسر دوم آزیتا حاجیان و ناپدری ملیکا و مهراوه شریفی نیا. مادر ملیکا و مهراوه شریفی نیا پس از جدایی از محمدرضا شریفی نیا با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. حاصل ازدواج آزیتا حاجیان با محمدرضا شریفی نیا دو دختر به نام های ملیکا و مهراوه شریفی نیا است. ملیکا و مهراوه شریفی نیا از بازیگران معروف کشورمان هستند. جزئیات بیشتر درباره ناپدری ملیکا و مهراوه شریفی نیا را در ادامه بخوانید.

مهراوه شریفی نیا

در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد محمد کریمی هراتی همسر دوم آزیتا حاجیان و بیوگرافی این بازیگر دوست داشتنی صحبت کنیم.

آزیتا حاجیان در مورد ازدواجش با محمد کریمی هراتی گفت:

«آقای محمد کریمی هراتی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی من در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران بودند. شوهر من در جوانی طراح صحنه تئاتر بودند. ایشان در یکی از نمایش های تئاتر تهران که من نقش ژاندارک را بر عهده داشتم به عنوان طراح صحنه فعالیت می کردند.

همسر دوم من با یکی از دوستان من که همکلاسی من بود ازدواج کرد و من با محمد رضا شریفی نیا ازدواج کردم . دوستم با شوهرش آقای هراتی به خارج از کشور مهاجرت کردند، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر سرطان فوت کردند. به همین دلیل، ایشان دوباره سال ها قبل به ایران بازگشتند.

استاد محمد کریمی هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری بوده و نقاشی ماهر هستند.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی بود

تبلیغات متنی