شمانیوز
شما نیوز

لیلا اوتادی | استایل لیلا اوتادی

عکس جدید لیلا اوتادی با استایل ویژه و خاص | لیلا اوتادی حسابی در این عکس جذاب شده

لیلا اوتادی عکس خاص و متفاوتی از استایلش به نمایش گذاشت.

عکس جدید لیلا اوتادی با استایل ویژه و خاص |  لیلا اوتادی حسابی در این عکس جذاب شده

لیلا اوتادی عکس متفاوتی از خود در اینستاگرام منتشر کرد. لیلا اوتادی در این عکس استایل خاص و متفاوتی به تن دارد. لیلا اوتادی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است. لیلا اوتادی در این استایل رنگ نود به تن کرده است. عکس جدید لیلا اوتادی را در ادامه ببینید.

لیلا اوتادی

 

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی (زادهٔ ۱۴ مرداد ۱۳۶۲) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. اوتادی در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی بازیگر 

لیلا اوتادی تاکنون در آثار فروان تلویزیونی و سینمایی ایفای نقش کرده است. با این حال، لیلا اوتادی، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام '"در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، می‌باشد.

لیلا اوتادی در نیوکمپ

منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه، دل و نیسان آبی این روزها در حال ساخت سریالی پرستاره به نام نیوکمپ می باشد. این سریال که سال قبل پیش تولید آن به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شد، به دلایل مختلف تغییر کارگردان داد و منوچهر هادی به جای کمال تبریزی انتخاب شد تا به عنوان کارگردان سریال «نیوکمپ» را جلوی دوربین ببرد. لیلا اوتادی در نیوکمپ نیز حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی