شمانیوز
شما نیوز

نیوشا ضیغمی | چهره جدید نیوشا ضیغمی

عکس متفاوت نیوضا ضیغمی | نیوشا ضیغمی افسرده شده است؟

تصویر جدید و متفاوتی از نیوشا ضیغمی منتشر شده است.

عکس متفاوت نیوضا ضیغمی | نیوشا ضیغمی افسرده شده است؟

نیوشا ضیغمی عکس جدیدی از خودش در استوری اینستاگرام منتشر کرد. این عکس نیوشا ضیغمی عجیب به نظر می رسد. نیوشا ضیغمی در این عکس بسیار تغییر کرده است. به نظر می‌رسد نیوشا ضیغمی رنگ موی خود را تیره کرده و این باعث تغییر چهره او در این عکس شده است. عکس جدید نیوشا ضیغمی را در ادامه ببینید.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی (زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده‌است و در کارنامه هنری خود نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد. 

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 می باشد. او هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا و مادرش همبازی بود.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 1389 و سی سالگی با آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان ازدواج کرد.

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

خانم ضیغمی که ازدواج او با حواشی بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه بود با حضور در برنامه دورهمی از نحوه آشنایی خود گفت.

او در پاسخ به سؤال مهران مدیری مبنی بر عشق و ازدواج خود پاسخ داد: در یک کار سینمایی با یکدیگر آشنا شدیم، سپس همسرم به عنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم پرتقال خونی بود که من در آن نقش اصلی را بر عهده داشتم و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و ازدواج ما شد.

مادر شدن نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شده و دخترش لنا به دنیا آمد.

ورود نیوشا ضیغمی به عرصه بازیگری و هنر

نیوشا ضیغمی اگرچه تحصیلاتش را در رشته روانشناسی کودک به اتمام رساند اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و به فراگیری این هنر پرداخت.

بعد از اتمام دوره بازیگری در کانون سینماگران جوان در سریال در چشم باد مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری او در کنار تیم مسعود جعفری جوزانی رقم خورد.

نخستین تجربه های سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های تردست و شوریده رقم خورد و راه برای ورود او به دنیای سینما هموار گردید اما با حضور در فیلم اخراجیها 1 به چهره شناخته شده تری در میان اهالی سینما تبدیل شد.

تهیه کنندگی نیوشا ضیغمی

یکی دیگر از تجربه های نیوشا ضیغمی در دنیای هنر مربوط به تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این بانوی هنرمند به همراه همسرش در فیلم پرتقال خونی و چارسو است.

نیوشا ضیغمی در فیلم اخراجی ها

یکی از نقش های ماندگار نیوشا ضیغمی در دنیای سینما مربوط به بازی او در فیلم سینمایی اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی است.

اخراجی ها یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمای ایران است که اولین فصل آن سال 1385 ساخته شد و نیوشا ضیغمی در این فیلم ایفاگر نقش نرگس بود.

نرگس دختر میرزا است که مجید دلباخته او شده و میرزا شرط قبول ازدواج آنها را سربه راه شدن مجید عنوان می کند. مجید با بازی کامبیز دیرباز برای رسیدن به عشق خود، به همراه دوستان خود راهی جبهه شده و موقعیت های طنز بسیاری ا رقم می زنند که داستان اصلی فیلم را تشکیل می دهد.

در این فیلم بازیگران دیگری همچون مینا جعفرزاده، اکبر عبدی، امین حیایی، نگار فروزنده، ارژنگ امیرفضلی، علی اوسیوند، جواد هاشمی، قاسم زارع، منوچهر آذر، عبدالرضا اکبری، محمدرضا شریفی نیا و ... نقش آفرینی کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied