شمانیوز
شما نیوز

بهنوش طباطبایی | عکس بهنوش طباطبایی

عکس جدید از بهنوش طباطبایی | بهنوش طباطبایی چقدر جوانتر شده

عکس جدیدی از بهنوش طباطبایی در فضای مجازی منتشر شده است.

عکس جدید از بهنوش طباطبایی |  بهنوش طباطبایی چقدر جوانتر شده

بهنوش طباطبایی تصویر جدیدی از خود منتشر کرده است. بهنوش طباطبایی عکس متفاوتی از تیپ جالب و خاص خود در دل طبیعت منتشر کرده است. جوان شدن ناگهانی بهنوش طباطبایی در این عکس توجه کاربران را جلب کرده است. بهنوش طباطبایی پس از طلاق فعالیت های متفاوتی انجام داد از جمله ورزش و ادامه تحصیل. عکس جدید بهنوش طباطبایی را در ادامه ببینید.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 25 سال است که وارد حوزه بازیگری شده و در این مدت در 14 فیلم سینمایی ایفای نقش داشته است.

او در تلویزیون هم حضور پررنگی داشته و در این سه دهه در 13 سریال تلویزیون دیده شده است.

اما چند سالی است که این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از بازیگری فاصله گرفته و به نظر می آید که این دوری به خاطر ادامه تحصیل او در مقطع دکتری روانشناسی بوده باشد.

او که در شبکه های اجتماعی هم صفحه ای پرطرفدار دارد، ساعاتی قبل تصویری از تیپ متفاوت اش در طبیعت نشر داده است.

بهنوش طباطبایی هم اکنون در اینستاگرام بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز نمود.

تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر و یک دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌ است. از میان آثار برتر او می توان به ماجرای نیمروز ۲ : رد خون، غلامرضا تختی، مری پاپینز، کلاغ‌ پر، زیر سقف دودی، سیانور، آزادراه و پسران آجری را در کارنامه هنری خود دارد.

بهنوش طباطبایی در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند.

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف زن سینما و تلویزیون ایران، از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

در دوران تحصیل ابتدایی، بهنوش طباطبایی هم‌کلاس مهراوه شریفی‌نیا ( دختر محمدرضا شیریفی نیا و آزیتا حاجیان) بود و پس از تماشای فیلم دزد و عروسک‌ها (ساخته 1368)، علاقه‌اش به عرصه بازیگری به شدت افزایش یافت.

او با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت و با تلاش‌های فراوان، در سال 1372، در مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان، دورهٔ بازیگری خود را شروع کرد.

همسر بهنوش طباطبایی

همسر سابق بهنوش طباطبایی مهدی پاکدل بود که مدتی از هم جدا شده اند و در حال حاضر، بهنوش طباطبایی مجرد است.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

شروع بازیگری بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

بهنوش طباطبایی در سریال دامون

در سال 1378، در سریالی به نام "کوی دامون" که توسط کارگردان معروف "عباس رنجبر" ساخته شده بود، بهنوش طباطبایی نقش‌آفرینی کرد. بهنوش طباطبایی و الهام حمیدی در این سریال، برای اولین بار با هم در یک سریال حضور داشته و با بازی‌های خود توانستند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

بهنوش طباطبایی در سریال مسافری از هند

ادامه همبازی شدن بهنوش طباطبایی و الهام حمیدی، سریال مشهور مسافری از هند بود. این سریال با حضور بازیگرانی همچون شیلا خداداد در نقش سیتا، سروش گودرزی در نقش رامین، الهام حمیدی در نقش پروانه، حمید گودرزی، نسرین مقانلو، شیرین بینا، عنایت شفیعی، مجید مشیری، ایرج نوذری و بهنوش طباطبایی در نقش کتی به نمایش درآمد. بهنوش در این سریال بازیگر نقش کتی بود که بازی او مورد توجه بسیاری از مخاطبان این سریال قرار گرفت و از همانجا بود که چهره او برای بسیاری از مردم شناخته شده تر شد.

بهنوش طباطبایی در سریال عشق گمشده

سریال "عشق گمشده" به کارگردانی حسین سهیلی زاده و با بازیگری جمشید مشایخی، بهنوش طباطبایی، فرهاد مهادیان، آتیلا پسیانی، بهناز توکلی، داریوش اسدزاده، ستاره اسکندری، رامین پرچمی، حمیدرضا پگاه، نیکو خردمند، مریم بوبانی، فرهاد بشارتی و... در سال 1383، در شبکهٔ سه سیما پخش و به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شد. در این سریال، بهنوش طباطبایی در دو نقش سیما و جوانی هما به تصویر کشیده شده است.

بهنوش طباطبایی در مسیر زاینده رود

فیلمی که بهنوش طباطبایی برای بازی در آن موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد، سریال در مسیر زاینده رود بود که نقش نامزد بازیگر اصلی سریال یعنی اشکان خطیبی را ایفا میکرد. مهدی سلطانی، مهرانه مهین‌ترابی، مسعود رایگان، مهدی باقربیگی، افسانه پاکرو، پردیس افکاری، هومن برق‌نورد و... از دیگر بازیگران این سریال بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی