شمانیوز
شما نیوز

پانته آ بهرام | استایل پانته آ بهرام

پانته آ بهرام چه بروز خودش آورده | عکس بدون ابرو و چهره داغون پانته آ بهرام غوغا کرد

جدیدترین عکس از پانته آ بهرام را در ادامه مشاهده می کنید.

پانته آ بهرام چه بروز خودش آورده |  عکس بدون ابرو و چهره داغون پانته آ بهرام غوغا کرد

پانته آ بهرام یک بایگر توانا و فعال ایرانی است وی اخیر دارای حواشی زیادی بوده است. اخیرا عکسی از پانته آ بهرام منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.  پانته آ بهرام از 16 سالگی کار تئاتر را شروع کرده است. پانته آ بهرام با فیلم چهارشنبه سوری به شهرت رسیده است. در ادامه عکسی از تیپ جدید پانته آ بهرام را می بینید.

پانته آ بهرام

ورود پانته آ بهرام به دنیای هنر

پانته آ بهرام پس از ورود به مدرسه هنر و ادبیات وارد کار تئاتر شد. او همزمان با تحصیل در دانشگاه در تئاتر های دانشجویی با بازیگران مطرح امروز همچون ریما رامین فر و امیر جعفری شرکت می کرد.

پانته آ بهرام در سال 1366 مقابل دوربین فصل سوم از سریال «آئینه» به کارگردانی غلامحسین لطفی رفت و فعالیت بازیگری خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

پانته آ بهرام در تلویزیون

پانته آ بهرام در سال 1379 و با سریال مسافر دیده شد و به شهرت رسید. او کارش را با مجموعه هایی چون «وکیل»، «پلیس جوان»، «سکوت»، «چهره به چهره» و «بحران معنویت » ادامه داد اما سریال «مسافر» به خاطر نقش، شیوه بازی آن دختر معتاد و لحن و گونه خاص ادای دیالوگ و نیز همبازی بودن با بازیگری مانند ابوالفضل پور عرب در آثار تلویزیونی او جایگاه متفاوت تری یافت.

درخشش پانته آ بهرام در سینما

پانته آ بهرام حضور درخشانی در فیلم «بچه های ابدی» به کارگردانی پوران درخشنده داشت و با همین فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فیلم فجر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی