شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب | تعبیر خواب خنده

خندیدن در خواب به چه معناست ؟ | تعبیر خواب خنده

تعبیر خواب خنده و خندیدن را در زیر بخوانید.

خندیدن در خواب به چه معناست ؟ | تعبیر خواب خنده

تعبیر خواب یعنی معنا دادن به خواب.  خیلی از افراد اعتقاد راسخ به تعبیر خواب دارد. هر خوابی بنابر موقعیتش تعبیر خواب خاصی دارد. نهایت مدت تحقّق خواب بیست سال است،‌ چرا که تعبیر خواب حضرت یوسف، ‌علیه‌السلام، پس از بیست سال به وقوع پیوست. تعبیر خواب خنده را در زیر بخوانید.

تعبیر خواب

تعبیر خواب خنده از نظر امام صادق

به روایت امام صادق (ع) تعبیر خواب قهقهه، غم و اندوه و مصیبت و تعجب و حیرت از قضا و قدر و امور الهی است.

ایشان فرموده‌اند: اگر (در خواب) ببینی بعد از گریه شروع کردی به خندیدن، یـعـنـی به زودی از دنیا می‌روی؛ و اگر در خواب خودت را شاد و خوشحال ببینی، یـعـنـی به زودی از دنیا می‌روی.

از منظر امام صادق (ع) اگر خواب دیدی نوزادی از اقوام خودت می‌خندد و یا لبخند روی لبانش جاری ست به این نشانه است که در مدت زمان کوتاهی بواسطه تلاش و پشتکار خودت  خداوند به رزق و روزی ات برکت می‌دهد

تعبیر خواب خنده از نظر دانیال نبی

دانیال نبی (ع) فرموده‌اند: چنان چه ببینی مرده‌ای از خویشان خودت بدون دلیل می خندد به این علامت است که زندگی بر شما تلخ و سخت خواهد شد.
از نظر جابر مغربی خنده و خوشحالی در رویای مردان به نشانه‌ این باشد که بخاطر گرفتاری خانواده اش و یا همسرش چند روزی را پکر و غمگین می‌شود.

او گفته است خنده و شادی برای زنان و دختران مجرد یا متاهل به نشانه‌ی غم، گریه و رنج بخاطر مشکلات و یا گرفتاری هایی است که برای فرزندشان پیش می آید.

تعبیر خواب خنده از نظر امام ابن سیرین 

ابن سیرین هم گفته است تعبیر خواب خنده غم و اندوه است. اگر ببینی با قهقهه و صدای بلند می‌خندی، یـعـنـی اندوه و ناراحتی تو بیشتر می‌شود.و اگر ببینی با صدای آهسته‌تری میخندی، یـعـنـی دچار غم و اندوه کمتری نسبت به خندۀ بلند خواهی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی