شمانیوز
شما نیوز

ناصر محمدخانی

حال ناصر محمدخانی خوب نیست | برای ناصر محمدخانی دعا کنید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به علت عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

حال ناصر محمدخانی خوب نیست | برای ناصر محمدخانی دعا کنید

ناصر محمد خانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به علت عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. ناصر محمد خانی در سال 1362 با زدن دو گل به تیم راه آهن و در مجموع چهار بر صفر  زمینه ساز قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی تهران شد.ناصر محمد خانی در سال 86 جزو 14 نفری بود که هنگام بازی های آسیایی، در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد و لی در تیر ماه سال 69 با دعوت اقای علی پروین به تیم ملی بازگشت.ناصر محمدخانی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که از ناراحتی ریوی رنج می‌برد، برای طی کردن مراحل درمانی خود در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. ناصر محمد خانی در روزهای گذشته در ICU بستری بود اما امروز با نظر پزشکان به بخش عمومی منتقل شده است.​

ناصر محمد خانی

راز قتل همسر ناصر محمد خانی 

او مدتی در سال 81 متهم به قتل همسر اول خود لاله سحر خیزان شد که با رفع ابهام آزاد شد و زن دومش شهلا جاهد قاتل شناخته شد و به اعدام محکوم شد وی بعد از چند سال پای چوبه ی دار رفت اما بسیاری از کاربران معتقدند که همسر دوم او بی گناه است و قاتل اصلی خود ناصر محمد خانی است.

همچنین ناصر محمد خانی در سال 1395 توسط اقوام زن جدیدش ربوده شد و چند ساعت بعد توسط نیروهای پلیس تهران آزاد شد. سکانسی مشابه همین اتفاق در فیلم خشم و هیاهو دیده شد که برخی از مردم اظهار کردند، این فیلم از زندگی ناصر محمد خانی ساخته شده است.

 

 

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied