شمانیوز
شما نیوز

دندان | سفید کردن دندان

سفید کردن دندان در خانه با دو روش ساده | دیگه نگران زردی دندانت نباش

اگر شما هم به دنبال راهی ساده و بی دردسر برای سفید کردن دندان هستید با ما هراه باشید.

سفید کردن دندان در خانه با دو روش ساده | دیگه نگران زردی دندانت نباش

همه ما دوست داریم دندان‌هایی سفید و زیبا داشته باشیم. به همین دلیل هم همواره به دنبال روش‌هایی هستیم تا بتوانیم دندان‌هایمان را سفید کنیم. امروزه سفید کردن دندان به یکی از ترندهای روز دنیا تبدیل شده‌است. دندان‌های زرد کابوس تمام افرادی هستند که به‌سلامت دهان و دندان‌های خود اهمیت می‌دهند. در مقاله زیر ما به شما دو روش سفید کردن دندان را آموزش می دهیم.

​سفید کردن دندان​

سفید کردن دندان ها با ریحان

از ریحان، علاوه بر جلوگیری از خونریزی لثه، جهت سفید کردن دندان‌ها هم استفاده می‌شود. برای این کار، چند برگ ریحان را ریز کنید و با پوست پرتقال مخلوط کنید. پوست پرتقال سرشار از ویتامین c است که به سفیدی دندان ها کمک می‌کند.

سپس با مسواک و خمیر خانگی ریحان، به مدت 5 دقیقه دندانهای خود را بشویید. شما می‌توانید این کار را هفته ای دو مرتبه انجام دهید.

 استفاده از نمک دریا برای سفیدی دندان در خانه

سفید کردن دندان با نمک دریا، یکی از موثرترین روشها است.شما می‌توانید به دو روش از نمک دریا برای سفیدکردن دندان هایتان استفاده کنید.

  • سفید کردن دندان فقط با نمک دریا: برای این روش، کافی است مسواکتان را نم دار کنید و به نمک دریا آغشته کنید و به مدت 2 دقیقه دندانهایتان را مسواک بزنید.
  • سفید کردن دندان با نمک دریا و جوش شیرین: در این روش، جهت سفید کردن دندان، کافی است که 1/2 قاشق چایی خوری نمک دریا را با 1 قاشق چایی خوری جوش شیرین و کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر نرم به دست آید؛ حالا به مدت 2 دقیقه، دندانهایتان را با این خمیر مسواک بزنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی