شمانیوز
شما نیوز

آیسان آقاخانی | حواشی آیسان آقاخانی

تولد فوق لاکچری گلزار برای آیسان آقاخانی | گلزار در رقابت با بهرام رادان چیزی کم نمی‌گذارد

معصومه آقاخانی کـه با نام آیسان شهرت دارد متولد 1376 می‌باشد، او در زنجان بـه دنیا آمده اسـت. در ادامه عکس های تولد لاکچری همسر گلزار را مشاهده می کنید.

تولد فوق لاکچری گلزار برای  آیسان آقاخانی  | گلزار در رقابت با بهرام رادان چیزی کم نمی‌گذارد

 خبر ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی بسیار پر سر و صدا و پر خرج بود. ازدواج  آیسان آقاخانی بـه تیتر یک عده ای از رسانه های داخلی تبدیل شد. افراد زیادی می‌خواهند درمورد همسر محمدرضا گلزار   آیسان آقاخانی اطلاعات بیشتری داشته باشند. مـا در ادامه بـه معرفی آیسان آقاخانی پرداخته و تصاویر وی را نیز، بـه اشتراک گذاشته ایم. جزییات بیشتر از  آیسان آقاخانی را در ادامه می خوانید: 

آیسان آقاخانی

معصومه آقاخانی کـه با نام آیسان شهرت دارد متولد 1376 می‌باشد، او در زنجان بـه دنیا آمده اسـت. اما سالهاست کـه در تهران بـه همراه خانواده خود زندگی می کند. انها بعد از اتمام دوره پیش دانشگاهی آیسان بـه تهران نقل مکان میکنند و البته از سال 1398 ساکن دوبی هستند. وی دختر یکی از تاجران سرشناس اسـت ودر سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده اسـت.

آیسان آقاخانی

آیسان یک بردار دارد ودر کل زندگی خوبی دارند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درمورد همسر محمدرضا گلزار منتشر نشده اسـت. در صورت انتشار اطلاعات معتبر و تایید شده از سوی ایشان، این پست بروز رسانی خواهد شد. اما در ادامه اجازه دهید تا کمی هم با همسر آیسان، یعنی آقای گلزار بیشتر آشنا شده و حقایقی را درمورد این بازیگر بشما بگوییم.

آیسان آقاخانی

در ابتدا، خبر ازدواج محمدرضا گلزار از سوی خودش نه تأیید شد و نه تکذیب، اما او در روزهای بعدی عکس هایی از خود در لباس دامادی منتشر کرد کـه بنظر میرسید تأیید غیرمستقیم خبر ازدواجش بود. دفتر ازدواج مذکور نیز همان روز استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد کـه مؤید شایعات مطرح شده بنظر می‌رسید و سپس تصویری از گلزار در همان محضر منتشر شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام خوشبختی شادی دلخوشی سلامتی و عشق پایدار وریشه دار از ته ته دلم واستون میکنم چون اسم ایران و چه بخوان بعضیا چه نکنن سربلند کردی با وجودتون آقایه سوپراستار مرسی

تبلیغات متنی