شمانیوز
شما نیوز

شهره سلطانی | حواشی شهره سلطانی

شهره سلطانی با تغییر قیافه 180 درجه‌ای برگشت | شهره سلطانی جوان تر از گذشته پیداش شد

سلطانی اما دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده است؛ نه به واسطه بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها بلکه به‌خاطر اقدامات زیبایی که انجام داده و چهره‌اش را دگرگون کرده است. به نظر می‌رسد که تغییرات صورت شهره سلطانی بسیار مطلوب و زیبا بوده و باعث شده که شاداب‌تر از همیشه به نظر برسد.

شهره سلطانی با تغییر قیافه 180 درجه‌ای برگشت | شهره سلطانی جوان تر از گذشته پیداش شد

شهره سلطانی بازیگر خوب ایرانی است. شهره سلطانی متولد سال 1348 است. شهره سلطانی در بجنورد خراسان به دنیا امده است. شهره سلطانی در  رشته موسیقی درس خوانده است. شهره سلطانی با سریال روزی روزگاری به شهرت رسید.

شهره سلطانی

سلطانی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است که با ورود به میانسالی کمتر نقش‌آفرینی می‌کند. علاوه بر رخوتی که به جان دنیای تصویر در ایران افتاده است، بازیگران زن در سنین میانسالی کم‌کارتر هم می‌شوند. این موضوع فقط مخصوص ایران نیست و تقریبا تبعیضی است که در کل دنیا بر زندگی زنان هنرمند جاری می‌شود. واقعیت این است که دنیای تبلیغات که در پشت صحنه سینما حضوری پررنگ دارد، آنچنان به تصویرکشیدن داستان‌های واقعی، شخصیت‌های مختلف و فیلم‌های فاخر علاقه ندارد. از همین رو است که زوال بازیگران زن خیلی سریع‌تر از آنچه که باید رخ می‌دهد و با گذر از اوج جوانی دیگر نقش‌های اندکی برایشان موجود است. سلطانی اما دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده است؛ نه به واسطه بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها بلکه به‌خاطر اقدامات زیبایی که انجام داده و چهره‌اش را دگرگون کرده است. به نظر می‌رسد که تغییرات صورت شهره سلطانی بسیار مطلوب و زیبا بوده و باعث شده که شاداب‌تر از همیشه به نظر برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی