شمانیوز
شما نیوز

قتل | قتل رئیس اورژانس

قتل وحشت ناک در جیرفت | رئیس اورژانس جیرفت کشته شد

بر طبق اخبار منتشرشده رئیس اورژانس جیرفت با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

قتل وحشت ناک در جیرفت | رئیس اورژانس جیرفت کشته شد

به گزارش شمانیوز :رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی جیرفت گفت: یکی از نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان جیرفت با ۱۵ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

ابراهیم افضلی در کرمان، از قتل یکی از نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان جیرفت خبر داد و اظهار داشت: این فرد ۳۶ ساله که از صبح دیروز مفقود بود، جسدش امروز صبح در حوالی عنبرآباد کشف شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی جیرفت اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد فرد مذکور با ۱۵ ضربه چاقو به قتل رسیده که جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.

فرماندار و رییس شورای تامین عنبرآباد با بیان اینکه مقتول، مسئول پایگاه اورژانس منطقه مردهک بوده است و مظنون نیز امروز بازداشت شد گفت: تحقیقات تکمیلی از ابعاد مختلف حادثه در این زمینه جریان دارد و اعترافات مظنون به قتل هم درباره جزییات دقیق تر علل و انگیزه قتل راهگشاتر خواهد بود.

یزدان افشاری پور توضیح داد: جسد مقتول شب گذشته در حاشیه شهر عنبرآباد پیدا شده که با ضربه های متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

به گفته وی مقتول گرچه مسئول پایگاه فوریت های پزشکی مردهک بوده اما خارج از ساعات کاری به قتل رسیده؛ پیشتر نیز مواردی از حمله به برخی شهروندان برای سرقت اموال آنان در شهرستان عنبرآباد رخ داده و هنوز بررسی های تکمیلی درباره انگیزه اصلی این قتل در دست بررسی است.

در این زمینه با مسئولان اورژانس حوزه جنوب کرمان نیز مصاحبه کرد که تاکید داشتند طی چندماه اخیر گزارش یا رخدادی درزمینه نحوه امدادرسانی یا بروز مشکلی در فرآیندهای امدادرسانی اورژانس گزارش و ثبت نشده و بررسی های اولیه حکایت از انگیزه های شخصی در ماجرای این قتل دارد؛ با این حال باتوجه به بازداشت مظنون و اینکه اعتراف گیری از مظنون یا مظنونان انجام می شود، پس از مرور زمان مسئولان متولی می توانند بیشتر درباره جزییات تکمیلی علل و انگیزه های قتل اظهارنظر کنند.

عنبرآباد در کنار شهرستان جیرفت و حدود ۲۶۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع : صد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی