شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار | حواشی محمدرضا گلزار

دابسمش همسر محمدرضا گلزار در ماشین عروس لاکچری‌اش غوغا کرد + فیلم

دابس مشی از همسر محمدرضا گلزار در روز عروسیش منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

دابسمش همسر محمدرضا گلزار در ماشین عروس لاکچری‌اش  غوغا کرد + فیلم

دابس مشی از همسر محمدرضا گلزار در روز عروسیش منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

معصومه آقاخانی کـه با نام آیسان شهرت دارد متولد 1376 می‌باشد، او در زنجان بـه دنیا آمده اسـت. اما سالهاست کـه در تهران بـه همراه خانواده خود زندگی می کند. انها بعد از اتمام دوره پیش دانشگاهی آیسان بـه تهران نقل مکان میکنند و البته از سال 1398 ساکن دوبی هستند. وی دختر یکی از تاجران سرشناس اسـت ودر سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده اسـت.

آیسان آقاخانی

آیسان یک بردار دارد ودر کل زندگی خوبی دارند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درمورد همسر محمدرضا گلزار منتشر نشده اسـت. در صورت انتشار اطلاعات معتبر و تایید شده از سوی ایشان، این پست بروز رسانی خواهد شد. اما در ادامه اجازه دهید تا کمی هم با همسر آیسان، یعنی آقای گلزار بیشتر آشنا شده و حقایقی را درمورد این بازیگر بشما بگوییم.

 

آیسان آقاخانی

در ابتدا، خبر ازدواج محمدرضا گلزار از سوی خودش نه تأیید شد و نه تکذیب، اما او در روزهای بعدی عکس هایی از خود در لباس دامادی منتشر کرد کـه بنظر میرسید تأیید غیرمستقیم خبر ازدواجش بود. دفتر ازدواج مذکور نیز همان روز استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد کـه مؤید شایعات مطرح شده بنظر می‌رسید و سپس تصویری از گلزار در همان محضر منتشر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی