شمانیوز
شما نیوز

خواص گوجه فرنگی| گوجه فرنگی

پوستی زیبا و درخشان با ماسک گوجه فرنگی | با این ماسک پوستی زیبا و لطیف خواهید داشت

گوجه فرنگی را در دو دسته بندی میوه ها و سبزیجات دسته بندی می کنند البته علم باغبانی گوجه فرنگی را یک نوع سبزی می داند. در زیر دو نوع ماسک صورت برای زیبایی و شدابی پوست صورت معرفی شده است.

پوستی زیبا و درخشان با ماسک گوجه فرنگی | با این ماسک پوستی زیبا و لطیف خواهید داشت

گوجه‌فرنگی یکی مواد غذایی است که انواع گوناگون ویتامین‌ها را در خود دارد. این ماده سرشار از پتاسیم، ویتامین آ، ویتامین بی، منیزیم و مواد معدنی دیگر است. این مواد می‌توانند سبب درخشندگی و شفافیت هر چه بیشتر پوست صورت افراد شوند. طبق برخی از شواهد گوجه‌فرنگی می‌تواند علائم پیری همچنین رنگ ناهموار پوست را بهبود ببخشد. در ادامه با دوماسک برای درخشانی پوست صورت آشنا می شوید. 

 

دستور اول :

برای تهیه ماسک گوجه فرنگی  ۲ گوجه رسیده را برای ۵ ثانیه بجوشانید بعد آن را میکس کرده و با آب نصف لیمو مخلوط‌ کنید. بعد یک قاشق روغن گیاهی به آن اضافه کرده و یک لایه ضخیم روی پوست بمالید اما مراقبت باشید به پوست دور چشم‌ها نمالید. ماسک را باید ۱۵ دقیقه روی پوست گذاشته و بعد با آب خنک آن را بشویید و از صورت پاک کنید.

ماسک گوجه فرنگی

 

دستور دوم :

۱.۵ پوست کنده شده ی گوجه فرنگی

۲ قاشق غذاخوری باغور جو دو سر

۲ قاشق غذاخوری ماست ساده

۱ قاشق غذاخوری خیار رنده شده

تمام این مواد را در یک کاسه ریخته و به خوبی مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت نگه دارید. بعد با آب ولرم آبکشی کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی