شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی روزانه

طالع بینی روزانه | طالع بینی و ویژگی های منفی زنان متولد دی ماه

طالع بینی و ویژگی های شخصیتی زنان متولد دی ماه را در زیر می خوانید.

طالع بینی روزانه | طالع بینی و ویژگی های منفی زنان متولد دی ماه

طالع بینی بر اساس اصول و قوانین ادراک شده از ستاره‌ها و سیاره‌ها بنا شده است. طالع بینی موافقان و مخافان سرسختی دارد. از سویی گروهی از افراد آن را خرافات و دوز و کلک می‌دانند و از سویی دیگر افرادی وجود دارند که اعتقادی راسخ به طالع بینی دارند.طالع‌بینی همچنین می‌تواند وقایع را در آینده به‌طور دقیق و با جزییات پیش‌بینی کند. طالع بینی ویژگی شخصیتی شماه راهم باز می کند. 

 

جنبه‌ منفی شخصیت

 

بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

زنان دی ماهی در کل افرادی سرد مزاج و بسیار محافظه کار هستند، ولی این سرد مزاجی در رفتار و اخلاق نشان‌دهنده بی‌ اهمیت بودن دی ماهی‌ها نیست. بلکه برعکس است و زنان دی ماهی برای اطرافیان خود اهمیت و ارزش زیادی قائل هستند، اما ترجیح می‌دهند همیشه احساسات خود را کنترل کنند.

 

عادت و اخلاق بد زن دی ماهی

 

یکی از نقطه ضعف زن دی ماهی چیست؟ این است که این افراد به علت دانش زیادی که دارند، همواره دیگران را به علت کمبود اطلاعات مورد سرزنش قرار می‌دهند. یکی از عادت بد زن دی ماهی این است که اگر در جمعی در بحث گروهی، فردی متوجه صحبتش نشود، سریعا عصبانی می‌شوند. زنان دی ماهی بهتر است در برخی مواقع نیز احساسات خود را کنترل نکنند بلکه گاهی احساسشان را نشان دهند. برای از دست ندادن دوستانشان آن‌ها را هر طور که هستند، بپذیرند. از دیگر نقطه ضعف زن دی ماهی، عدم اعتماد به نفس این زنان است. زنان دی ماهی تصور می‌کنند که این وظیفه شوهر است که در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. از دیگر عادت بد زن دی ماهی این است که بسیار لجباز و زود رنج است.

طالع بینی

بیزاری‌ها

 

طرح‌ها و پروژه‌های‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی نظم و انضباط قابل توجه آنهاست. آنها افراد بسیار باهوش، سخت کوش و مصمم هستند. زنان متولد دی یا برج جدی خودکفا هستند. آنها می‌توانند خودشان را اداره کنند. آنها به هیچ کس دیگری نیاز ندارند که از آنها مراقبت کند، آنها را نوازش کند و آنها را نجات دهد.

زن متولد دی، مدبر و مصمم، استانداردهای بالایی را برای خود و دیگران تعیین می کنند. آنها از انتقاد صادقانه قدردانی می کنند. کسانی که می‌خواهند گوشه‌ها را کاهش دهند یا در مورد کیفیت مصالحه کنند، ممکن است برای تطبیق با ماهیت این زنان دقیق و مصمم مشکل داشته باشند.

اگرچه زن متولد دی ماه ممکن است به طور کلی رمانتیک ترین افراد نباشند، اما همچنان بسیار وفادار و سخاوتمند خواهند بود. آنها ممکن است عشق و قدردانی خود را نسبت به کسی از طریق هدایا یا خدمات خدمت نشان دهند. او همچنین دارای حس شوخ طبعی قوی است و به شوخی های درونی علاقه زیادی دارد و دوست دارد که یک معشوقه یا دوستی با آن مطابقت داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی