شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال روزانه تاروت

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر اساس فال تاروت

فال تاروت فردا شنبه 1 مشهر 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر اساس فال تاروت

فال تاروت چیست ؟ فال تاروت در گذشته قبل از اینکه تبدیل به فال شود یک نوع بازی در کشورهای اروپایی بوده و به مرور زمان به فال گیری و پیش گویی تبدیل شده است.  فال تاروت بر اساس کارت هایی که دارد انجام می شود این روزها فال تاروت به شدت مرسوم شده است. در زیر فال تاروت 1 مهر 1402 را بخوانید.

فروردین

 

کارت تاروت: ماه

 

فردا نسبت به قبل، نیاز به توجه بیشتر به جزئیات است. کارت تاروت ماه، نشان می دهد که ممکن است چیزی مشکوک به سراغ شما بیاید.

اگر در زندگی عجله کنید، ممکن است هشدارهایی را که مثل روز روشن است از دست بدهید.

اگر احساس می کنید چیزی اشتباه است، یا در مورد آن سوء تفاهم شده است، فردا روز آن است که درباره حقیقت صحبت کنید!

 

اردیبهشت

 

کارت تاروت: نه چوبدست

فردا حتما در یک پروژه گروهی همکاری کنید. به احتمال زیاد فردا اولین نفری نخواهید بود که برای همکاری با یک تیم داوطلب می شوید.

این کارت، هشداری است مبنی بر اینکه فردا ممکن است از شما خواسته شود مغز متفکر پروژه یا رهبر پروژه ای باشید.

از نظر تئوری، این یک ایده عالی است، اما این کارت می گوید که ممکن است از نظر عملی تحت فشار قرار بگیرید. اما در نهایت شما یک قهرمان هستید.

 

خرداد

 

کارت تاروت: پادشاه سکه

شما آماده اید که پول بیشتری در بیاورید. این کارت مملو از انرژی، جاه طلبی و میل به انجام امور در زندگی مالی شما است. شما در شرایط اقتصادی کنونی خود از اوضاع راضی نیستید.

شما از زندگی چیزهای بیشتری می خواهید و این کارت به معنای دریافت پول برای رسیدن به چیزهایی است که می خواهید.

بنابراین، اگر در جستجوی بهترین ایده پولسازی هستید، منتظر نمانید تا به سراغ شما بیاید.

ایده ها را مطرح کنید. اولین پیش نویس طرح تجاری خود را بنویسید. وقتی برای موفقیت خود وقت بگذارید، اتفاقات بعدی خود به خود جور می شوند.

 

تیر

 

کارت تاروت: شش سکه

زندگی از قوانین خاصی پیروی می کند و فراوانی از قلمرو دادن و گرفتن سرچشمه می گیرد.

شما یک فرد بخشنده هستید، و وقتی کسی را می بینید که نیازمند است، قلب شما به درد می آید و می خواهید به هر طریقی که می توانید به او کمک کنید.

با این حال، فردا این شما هستید که ممکن است گیرنده باشد و نیاز به کمک داشته باشید. این امر می تواند باعث شود که احساس ناراحتی و کمی آسیب پذیری نیز داشته باشید.

تحت هر شرایطی، همان فرد مهربانی باشید که بودید. شما عاشق حسی هستید که بعد از کمک کردن به دیگران تجربه می کنید.

و این احساس، هدیه‌ ای است که وقتی اجازه می دهید دیگران هم به شما کمک کنند، به آن ها می بخشید.

 

مرداد

 

کارت تاروت: چهار جام

شما دوست دارید همه چیز مرتب باشد، و هر وقت بتوانید برنامه ریزی و ساختار برنامه خود را به درستی تنظیم کنید، آن زمان احساس خوشبختی می کنید.

اما فردا یکی از آن روزهایی است که دلتان می خواهد کارهایتان را بی برنامه پیش ببرید و ببینید به سرانجام می رسند یا نه!

این کار اصلا سبک زندگی شما نیست، اما روزهایی هم وجود دارد که شهود و هوش هیجانی شما باید برای گذراندن روزتان کافی باشد. همینطور ادامه بدهید!

فال تاروت

شهریور

 

کارت تاروت: هشت سکه

شما اکنون سخت تلاش می کنید تا بتوانید فردا زندگی ای را که می خواهید داشته باشید. تلاش امروز، ثروت فرداست و شما برای همین اینجا هستید!

هشت سکه، کارت تاروت دانش آموز یا شاگردی است که سخت در حال یادگیری از دیگران است. انتظار برای شروع آینده ای دلخواه، آسان نیست، اما شما در حال ساختن آن هستید.

اکنون بهترین زمان برای به دست آوردن تمام دانشی است که می توانید کسب کنید.

به زودی خود واقعی تان خواهید بود و کارها را به روش خودتان انجام خواهید داد. شاید امروز پیرو باشید، اما فردا حتما رهبر خواهید بود.

 

مهر

 

کارت تاروت: ارابه

ارابه، دو معنا دارد و برای شما، هر دو معنا صدق می کند زیرا شما همیشه در زندگی، به هر دو روی سکه نگاه می کنید.

از یک طرف، شما از این دوران سخت عبور خواهید کرد. و از طرف دیگر، این کارت می گوید که عبور کردن از این دوران آسان نخواهد بود.

ممکن است بخواهید دست از کار بکشید و بگویید تلاش ارزشش را ندارد. و شاید هیچ انتقادی از سوی دیگران در مورد تصمیم تان دریافت نکنید، اما هر تصمیمی می گیرید، طمئن شوید که باعث آرامش قلب شما می شود.

 

آبان

 

کارت تاروت: دو چوبدست

این کارت به نظر امیدوارکننده است. شما دو فرصت دارید و هر دو به یک اندازه خوب هستند!

اکنون زمان مناسبی است که خود را دوباره از نو بسازید یا در موقعیتی که هستید، سطح خود را ارتقا دهید.

هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. می توانید چشمان خود را ببندید و انتخاب کنید، یا ریسک کنید و روی هر دو پا فرود بیایید.

 

آذر

 

کارت تاروت: به دارآویخته

بسیاری از چیزها در زندگی انتظاری طولانی را می طلبد، اما شما دیگر نمی خواهید برای فردی صبر کنید که به نظر می رسد هنوز نمی داند چه می خواهد.

بلاتکلیفی آفت وجود شماست و این کارت تاروت نشان می دهد که می خواهید بیش از حد لازم زمان را هدر ندهید و از اتلاف وقت خودداری کنید.

کارت به دارآویخته، به شما اطلاع می دهد که تعیین محدودیت زمانی، ایده خوبی است. در مورد آن رک و شفاف باشید. زمان منتظر کسی نمی ماند.

 

دی

 

کارت تاروت: هشت جام

هر چیزی در زندگی، در زمان مناسب خود اتفاق می افتد. ممکن است با دانستن اینکه فصلی از زندگی شما رو به پایان است و باید به سمت چیز جدیدی بروید، غم و اندوهی را احساس کنید.

این یک لحظه هیجان انگیز است؛ زیرا نشان می دهد که شما در حال رشد هستید. با این حال، دلتان برای تمام خاطرات و لحظاتی که با دوستان و عزیزان تان ساخته بودید، تنگ خواهد شد.

اجازه ندهید تلخی و شیرینی تغییر شما را از حرکت رو به جلو باز دارد. هشت جام می گوید تغییری لازم است تا زندگی شما را به سطح بالاتری برساند. و این برای شما خوب است.

 

بهمن

 

کارت تاروت: راهبه

حافظه شما خیلی قوی است. شما دقیقا می دانید چه چیزی موثر بوده و چه چیزی موثر نبوده است. اکنون باید آنچه را که موثر بوده، مورد استفاده قرار دهید.

شما عاشق تغییر چیزها هستید و می خواهید زاویه جدیدی را امتحان کنید، اما شاید مخالفت از سوی دیگرانی که پیرو «مکتب قدیمی» هستند وجود داشته باشد.

صرف نظر از اینکه فردا چگونه می گذرد، کارت تاروت راهبه نشان می دهد که شما با شخصیت های معتبری ملاقات خواهید کرد که سعی می کنند همه چیز را حل و فصل کنند. موفق باشید!

 

اسفند

 

کارت تاروت: ملکه چوبدست

اکنون زمانی است که شهود قلبی شما ممکن است کمی جلوتر از دانش عقلی تان باشد.

هر چند وقت یکبار، یک رویا یا هدف در قلب شما ظاهر می شود، و سپس عزم خود را جزم می کنید تا به آن برسید.

ملکه چوبدست می گوید وقت آن رسیده است که به روحیه خود اعتماد کنید و ببینید سرانجام کار چه می شود.

ایده خود را نادیده نگیرید یا نگویید که این فقط یک خیال پردازی زودگذر است! زیرا ممکن است چنین نباشد. ممکن است واقعا تصویری از آینده باشد. باید منتظر بمانید و ببینید چه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی