شمانیوز
شما نیوز

کشتی فرنگی | نیمه نهایی کشتی فرنگی

ساعت نیمه نهایی کشتی فرنگی بلگراد امروز مشخص شد

امروز شنبه 1 مهر 1402 رقابتهای کشتی فرنگی 2023 بلگراد شروع شده و محمدرضا گرایی و ناصر علیزاده به فینال نیمه نهایی رسیدند.

ساعت نیمه نهایی کشتی فرنگی بلگراد امروز مشخص شد

امروز شنبه رقابت های کشتی فرنگی جهانی 2023 در بلگراد شروع شد و 5 فرنگی کارشان شروع میشود.

امروز شنبه 1 مهر 1402 محمدرضا گرایی ،ایمان محمدی و ناصر علیزاده ساعت 12 رقابت ها را شروع کردند.  محمدرضا گرایی ساعت 12 روی تشک رفت.او  پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان رفت و توانست ۶ بر ۳ حریف را شکست دهد. حسرت جعفراف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان، ابراهیم السید دارنده مدال برنز المپیک از مصر و لوئیز اورتا سانچز قهرما وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک از کوبا نیز در گروه گرایی قرار دارد.

محمدرضا گرایی

ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الیاس پاگکالیدیس از یونان رفت و ۶ بر ۴ به پیروزی رسید. علیزاده در شرایطی برنده شد که ابتدا از حریف ۴ بر ۳ عقب بود اما در نهایت توانست حریف را شکست دهد.

علیزاده در کشتی دوم هر چند با امتیاز ۴ به ۴ برابر حریف خود به برتری رسید اما کشتی سختی را پشت سرگذاشت و اقتدار لازم را نداشت. ژان بلنیوک قهرمان جهان و المپیک از اوکراین، علی جنگیز دارنده مدال برنز جهان از ترکیه در گروه نماینده کشورمان حضور دارند.

 

ساعت نیمه نهایی رقابت های وزن 63 و 87 کیلو گرم

 

امروز شنبه 1 مهر 1402 محمدرضا گرایی و ناصر علیزاده در اوزان 67 و 87 کیلو گرم در رقابت نیمه نهایی کشتی خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی