شمانیوز
شما نیوز

پژمان جمشیدی | حواشی پژمان جمشیدی

شباهت باورنکردنی پژمان جمشیدی با پدرش | عکس سانتال مانتال از خانواده جمشیدی لو رفت

کاربری در فضای مجازی عکسی از پدر پژمان جمشیدی منتشر کرده که شباهت خیلی عجیب ستاره سابق پرسپولیس و این روزهای سینمای ایران به پدرش را نشان می‌دهد.

شباهت باورنکردنی پژمان جمشیدی با پدرش | عکس سانتال مانتال از خانواده جمشیدی لو رفت

کاربری در فضای مجازی عکسی از پدر پژمان جمشیدی منتشر کرده که شباهت خیلی عجیب ستاره سابق پرسپولیس و این روزهای سینمای ایران به پدرش را نشان می‌دهد. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 است و از بازیگران خوب ایران می‌باشد. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد. پژمان جمشیدی ازدواج کرده و متاهل است. پژمان جمشیدی یک خواهر به نام مامک دارد. به تازگی خبری مبنی بر ازدواج پژمان جمشیدی با یک بلاگر منتشر شده است که تاکنون توسط پژمان جمشیدی تائید نشده است. در ادامه تضویری از خانواده و پدر این بازیگر مشاهذه می کنید: 

پژمان جمشیدی

بازیگری پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی چند وقتی است که به جای بازی در مستطیل سبز در قاب تلویزیون ظاهر می شود و با بازی در سریال پژمان معروف شد. موضوع سریال پژمان در مورد زندگی فوتبالیست ها می باشد و او در مورد این سریال گفت:

من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied