شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون | فرزند سردار آزمون

استوری جنجالی بهاره افشاری برای سردار آزمون | همسر سردار آزمون از این استوری شوکه شد

استوری جنجالی بهاره افشاری برای تبریک تولد فرزند سردار آزمون همه را شوکه کرد.در ادامه استوری بهاره افشاری برای سردار را مشاهده می کنید.

استوری جنجالی بهاره افشاری برای  سردار آزمون | همسر سردار آزمون از این استوری شوکه شد

استوری جنجالی بهاره افشاری برای تبریک تولد فرزند  سردار آزمون همه را شوکه کرد. زیرا بهاره افشاری و  سردار آزمون مدتی باهم رابطه داشتند که بعد ها به دلایل نامعلومی از هم جدا شدند. نوا عضو جدید خانواده سردار آزمون محسوب می‌شود. سردار آزمون بازیکن فوتبال معروف تیم ملی است. سردار آزمون اصالتا ترکمن است. مدت ها پیش خبر ازدواج سردار آزمون و ترلان پروانه، در اینستاگرام جنجال به پا کرد. سردار آزمون این روز ها در تیم بایرن لورکوزن آلمان بازی می کند. سردار آزمون پیش از این ها در تیم پرسپولیس هم بازی می کرد. در ادامه استوری بهاره افشاری برای سردار را مشاهده می کنید: 

سردار آزمون

همسر سردار آزمون و ماجرای ازدواج آنها

سال ۹۸ سردار آزمون در برنامه دورهمی مهران مدیری ماجرای نامزدی و آشنایی‌اش را تعریف کرد و اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد. آناهیتا کریمی نامزد رسمی اوست. سردار درباره تصمیم خود پیرامون ازدواج با آناهیتا کریمی گفته بود: این تصمیم می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied